Dato: 4/10/2006 6:25:55 PM Forfatter: Peter - Revisor
Vi har set nærmere på Mammut, og vi synes , at det er et rodet og uoverskueligt program, som vi næppe vil give en chance hos os.
Hej Peter,
Dejligt at høre fra fagfolk at det ikke er brugervenligt (så er det ikke kun mig der er besværlig)!
Jeg har prøvet iværksætter-versionen, og blev for et par måneder siden kontaktet af Mamut som gerne ville høre om jeg var tilfreds. Jeg sagde klart nej, da jeg synes at det er for omstændigt at arbejde med. Først blev Mamut konsulenten forundret - dernæst fornærmet.
Eneste sikre kort var C5, men jeg kunne simpelhen ikke tolerere at sælge Light-løsninger til 3-4k, velvidende at majoriteten af kunder gang på gang ville skulle finde penge til flere moduler, og ende med ti gange så dyre løsninger...specielt da ikke, når produktet kun er middelmådigt til små virksomheder.
Og prissætningen er ærlig! Betal 34k for fire brugere, og 12k om året. Så har du den største pakke du kan få. Det kan der barberes af, men ikke lægges til.
Hej,
Hvad er mest "ærligt"?
At sælge C5, hvor kunden betaler en pris én gang, for det han/hun har brug for, eller sælge en løsning, hvor kunden er stavnsbundet til at betale et fast beløb pr. år, uanset om han/hun har brug for det. Hvis programmet er i orden, hvad skal du så bruge en serviceaftale til, og hvordan prisættes den i årene fremover?
Jeg er ikke i tvivl om, hvad der er mest "ærligt".
Det kører på mamut systemet. Jeg bruger det selv og er yderst tilfreds. Der er 3 forskellige pakker og prisen er mere end til at overkomme.
MI Business indeholder meget mere end et traditionelt økonomisystem. Det er et ”alt-i-et” system, der omfatter alle arbejdsopgaver og områder i virksomheden.