Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsløre idéer igennem sit portfolio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Jeg sad med en tanke. Jeg er selv webdesigner, og sidder da inde med et par idéer eller 2, til diverse hjemmeside - og portalprojekter. Og underlig som jeg er, har jeg allerede designet visse af disse sider, ud af ren interesse. 

Udfra det slog det mig, om man skal passe på med at præsentere sine idéer, fx via sit portfolio. Mit personlige indeholder jo netop webdesigns, og disse side-idéer kunne jeg måske godt have lyst til at vise frem. Men i samme omgang, vil jeg jo så også "afsløre" idéerne. 

Er den slags noget man skal passe på med? Man kan jo aldrig vide om folk nupper ens idé, og siden det handler om at komme først, er det måske en dum idé?. Men samtidig kan de måske styrke mit personlige portfolio.

Hva siger I til det?

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan godt se din problemstilling, men igen, hvis du vil forsøge at få noget arbejde evt. freelance indenfor webdesign, så er du også nødt til at have en god portfolio, du kan jo evt. nøjes med at uploade 1 portal design, og 1 indenfor de andre kategorier, så du ikke afslører alle dine designs.

Evt. find en niche og lav et design der ville passe til præcis den niche hjemmeside, det vil jo også vise at du er god til at lave designs der passer til en præcis type hjemmeside. de designs er alligevel nok ikke nogen du vil komme til at bruge til noget i sidste ende jo ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil din portfolio typisk blive set af folk som allerede har en ide til noget de skal lave, dernæst så er det nok ikke alle som kan se ideen i det ud fra et design - og sidst men ikke mindst er det så tvivlsomt hvorvidt de kan lave det lige så fedt som din oprindelige ide udfra det sparsomme materiale de alt andet lige har til rådighed :)

- Just do it!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode pointer, begge to! Jeg kan sagtens se idéen i evt. at designe sider til forskellige nicher, for netop at vise, at jeg kan det. Men samtidig synes jeg også det er ærgeligt at lade de andre gå "til spilde" - indtil videre i hvert fald kan man sige :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)