Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CMS software

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har tænkt mig at starte en afilliate hjemmeside.

I den forbindelse vil jeg gerne spørge jer hvilke CMS software (til opsætnings af hjemmeside) som du/i har erfaring med, og hvilke i kan anbefale.

På linket: http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-et-cms-system.aspx  refereres der til mange forskellige gratis software. Spørgsmålet er så bare hvilket af dem som er bedst, og evt. lettest at gå til.

Håber i kan anbefale et software ud fra jeres erfaringer 

På forhånd tak

Morten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:10

Hej Morten

Som Wordpress-Fyr så vil jeg lige fortælle dig at Wordpress er nok en af de nemmeste at bruge hvis du er ny og helt grøn på området.. Og får du nogenside nogen spørgsmål ang. Wordpress, så skriv til admin@e-sorensen.dk så hjælper jeg dig gerne!!

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:35

Tusinde tak for svarene foreløbigt!

- Ja okay Mickey, du har ret. Folk er selvfølgelig forskellige. Det havde jeg ikke lige tænkt på :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten

Du skal slet ikke TÆNKE på valg af CMS endnu. Sørg for at lave en kravspecifikation (en liste over detaljer) til dit projekt.

Derefter kan du prøve at forelægge dette for nogle forskellige udviklere og høre hvad de siger til det. Hvis de foreslår et bestemt system så få dem til at vise dig hvordan administrationen ser ud. Det er jo den du skal arbejde med til daglig.

Få dem til at fortælle om alle dine punkter og hvordan/om de kan implementeres i det system de ønsker.

Ha gerne en grafiker med på sidelinien som måske skal lave dit design. kan dine ønsker lade sig gøre eller skal de igennem en masse krumspring?

Hvis du ikke skal lave den daglige kode så er det ikke DIG der skal vælge system, men det skal dem du vælger til at lave de ændringer du ønsker.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)