Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken gulplade slæde?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten: Mange tak for dine iagttagelser - det er virkelig noget man kan bruge. Jeg har selv prøvet en Ford C-Max og var positivt overrasket over den. Regner dog med at tage en test-tur i de andre modeller også.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:03
Dato: 30-03-2007 13:00:24 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen Lasse: Jeg har netop også hørt det samme omkring leasing og vores kørselsbehov er max. 10.000 km. om året. Derfor vil det givetvis heller ikke være rentabelt at købe en diesel.

Så skal du helt sikkert nappe en benzin... den 1.6 Altea du har nævnt tidligere ;-)
Jeg kører selv diesel, men udelukkende grundet det ekstra bundtræk jeg har med mig - dieselvalget er ikke taget udfra et økonomisk hensyn. Skal man iøvrigt vinde noget ved diesel, set med økonomiske briller, så skal man over 20.000 kørte km om året (eller mere).

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:29
Hvor er Porsche Cayenne, BMW X3, X5 m.v. henne på listen? Det er udmærkede 4x4 gulplade varevogne, der sagtens kan betales.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:30
Dato: 30-03-2007 20:29:17 Forfatter: Ever Hvor er Porsche Cayenne, BMW X3, X5 m.v. henne på listen? Det er udmærkede 4x4 gulplade varevogne, der sagtens kan betales.

Spørgeskemaet gik på "almindelig" vans... de tre du nævner er bestemt kanon gulplade slæder også - men falder udenfor eller rettere: ligger i klassen over... både hvad angår pris og prestige.. men var de tre med på samme liste, så gik mit valg såmænd på X5´eren - X3 er i den klasse for lillebror-agtig ;-)

Cayenne er iøvrigt et dyrt bekendtskab skulle jeg hilse at sige ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)