Da en bog netop overvejes af Sarah, vil en kortere version, evt. med nogle af opskrifterne fra sitet og nogle nye et meget realistisk bud som ebog til at få gang i et nyhedsbrev.
Kan godt følge at det handler om at få opbygget en liste med abonnenter, som man så senere kan tilbyde nogle mere reelle produkter til såsom en fuld bog eller f.eks. videoer som du nævner.
Det et faktum at det bedst konverterende trafik kanal er nyhedsbreve, så dette er alpha omega og I ville kunne sætte det op en eftermiddag.
ynes dog selv at 50-100 kr. for 4 videoer om måneden lyder højt, men ved intet om hvad en typisk bruger ville være villig til at betale.
Det er mange penge ja, og så længe I ikke har så meget indhold kunne i starte på en pris på 29 om måneden. Hvis folk hørte at prisen vil stige når I begynder at have flere videoer på sitet, ja så ville der nok være mange der tilmeldte sig istedet for siden.
Det handler meget om at få den "opfattede værdi" (perceived value) til at stige. Hvis I fx. også havde et forum hvor I svarede på spørgsmål fra folk og evt havde et månedligt "spørgsmål og svar" webinar (se min anbefaling af en gratis webinar service her) hvor folk kunne spørge Sarah til råds ville dette give yderligere værdi.
Så for at opsummere hvad du får for kun 49DKK om måneden (følgende er skrevet halvt til den besøgende og halvt til jer :)).
- 4 nye super lækre opskrifter i step-by-step videoer værd måned.
- De samme 4 opskrifter på nogle lækre print selv kort (med masser af fine billeder fra processen)
- Evt. videoerne som lydfil (det er let at lave en mp3 fil når I først har videoen og endnu lettere at få det outsourcet for et par $).
- Direkte adgang til Sarah (via forum) så du kan stille alle spørgsmål du måtte have
- Månedlig spørgsmål og svar session med et tema (fx. "Makroner - hvad kan de bruges til", eller "Flødeskum - kagens grundstof" - ja ok det er tydeligt jeg ikke aner det første om kager)
- Ebogen "Mine Yndlings Opskrifter" ganske gratis hvis du betaler for seks måneder af gangen
Dette kunne bare være en start. I kunne også en gang om måneden få en opskrift fra en kendt kok. Han får opmærksomhed og I får en ekstra bonus. Fx. "Denne Måned: Den Skaldede Koks ChokoMums" (igen udstiller jeg min egen kage uvidenhed :)).
Osv... Det handler alt sammen om at få pumpet den "opfattede værdi" i vejret....