Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino´er

Jeg står i et lille dilemma.

Jeg skal bruge et program der automatisk (eller halv automatisk) kan bogfører når der bliver købt noget i min webshop, og det skal gerne kunne bogfører fra flere webshops. Men, men, men, finanserne er ikke så store.

Lige nu bruger jeg et gratis program fra regnskabscenteret.dk, hvilket er fint nok, men på længere sigt er der for meget arbejde i at ssidde og taste faktura og regninger ind.

Men jeg ved ikke om det er bedre at vente til der er kommet ordentlig gang i forretningen eller det er bedte at få det på plads med det samme, og så vente med andre ting? Hvad siger I???

Jeg har kigget på og prøvet Mamut, hvilket er et supert program, men det koster også mange penge + service aftalt. 

Jeg håber at der har et par kommentar til mig.

Med venlig hilsen

MSB
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:59
(EDIT) Bahh.. forkert tråd. pga fejl  i session management :-/
Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 21:03
Hvad mener du med det?

Med venlig hilsen

MSB
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:24
Jeg mener at mit indlæg som jeg skrev skulle være i en anden tråd og ikke din, men da jeg havde begge åbne i min browser så kager detbatforummet lidt rundt i det pga en fjollede måde debatforumets "svar"-funktion er lavet på.. Så jeg rettede indlægget, da man ikke kan slette et indlæg når det er lavet. ;-)

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 21:35
Hej igen.

Det er bare helt fint.

Jeg troede at jeg havde gjort noget forkert..

Forsat god aften.

Med venlig hilsen.

MSB
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 08:51
Vi bogfører for forskellige webshops, og min største kunde af slagsen har ca. 1200 linjer i kassekladden pr. uge, som vi bogføre vha. bankimport. Det fungerer fint med SummaSummarum, og Summa har den fordel, at der ikke skal betales løbende abonnement.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)