Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er aldrig for tidligt!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er en ung dreng på 16 år, som overvejer at starte noget op online, men jeg ved ikke hvad det skal være og hvad man nu kan tjene penge på? jeg har et budget på 10-15.000 som jeg har til rådighed(sparet op af mig selv) og jeg tænkte, at jeg ville bruge dem på noget fornuftigt. Nogle der kan hjælpe mig på vej og give mig nogle fif. har nu rodet rundt i amino forumet i en uge og læst mange "tråde" men nogle der ved hvad der skal til?

Forhåbningsfulde hilsner! :)
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:33
Hejsa Young-Investor.

Det er meget svært at vælge noget for dig. Det vil måske være en fordel for dig at finde nogle emner der interesserer dig og derefter undersøge om der er muligheder i emnerne. Personligt fandt jeg ting på nettet og undersøgte hvad priserne var i Danmark, samlignede priserne med mine priser,  og hvad fremtids udsigterne var for produktet.

Du skal næsten tage og læse Martin Thorborg´s bog E-Pusher Light. den kan du hente gratis på www.thorborg.dk. Der står en masse gode ting i den.

Med venlig hilsen

MSB
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 19:24
Jeg prøver at læse bogen også vender jeg tilbage, men mange tak for hjælpen!
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 23:10
Hej igen. Jeg har fået læst bogen hurtigt, men den henvender sig mere til dem der har startet deres shop op. Jeg søger noget inspiration...noget der kan få mig igang jeg ved ikke rigtigt hvad det kunne være.

Martin som skrev det tidligere indlæg skrev noget i den stil med at starte noget man interesser sig for.
Nu når jeg tænker over de ting som jeg interesser mig for giver det ikke meget mening, da det er ting som: Fodbold, biler osv...

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 00:35
Hej igen.

Det jeg mente med noget der interreserer dig var hvis du måske havde noget i tankerne som du syntes kune være spændende at få frem i dagens lys, og selvfølgelig noget som man kan tjene penge på.

Jeg vil gerne prøve at finde noget som jeg syntes kunne være spændende at sælge på nettet og så kan du prøve at se om du syntes det samme.

Med venlig hilsen

MSB
Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 00:38
Hej igen.

Hvor meget tid vil du egentig bruge på det??

Havde du tænkt dig at det skulle være et lille hygge job ved siden af studiet, eller vil du kun beskæftige dig med dit online projekt.

Med venlig hilsen

MSB
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 22:58
Hej igen og mange tak for hjælpen :D
Tiden er ikke så vigtig for mig, så det må gerne være et projekt hvis det er noget du kan finde, eller et hygge job....

jeg er tilfreds med begge :D

Jeg er MEGET taknemmelig for din hjælp...

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 07:53

Hej Young-Investor og velkommen til Amino.

Din overskrift på tråden og selve dit indlæg, får smilet frem her en søndag morgen, hvor solen vil skinne det meste af dagen. Det er sg. godt gået og al ære og respekt for det.
Mine råd til dig vil være, at du grundigt skal overveje følgende forhold :
Hvad er jeg rigtig godt til?
Hvad kunne jeg godt tænke mig at lave, når jeg bliver voksen?
Hvor mange penge og muligheder er der, i de områder jeg gerne kan og vil arbejde med?
Hvordan tegner fremtiden sig på disse og andre områder?
Har du erfaring og interesse i salg?
Skal det være noget med personlig kontakt eller kontorarbejde?
Kan du noget andre ikke kan eller gider?
Prøv at få det dine tanker og ideer ned på et stykke papir, som gerne skulle give dig et bedre overblik over dine muligheder og de ting, som du gerne vil arbejde med - langt de fleste ting og emner, er lige til papirkurven, men der vil altid være nogle ideer m.m., som du kan arbejde videre med og på.
Dine muligheder er store for dig, men det kræver vilje, planlægning og lyst- og alt det andet, men det skal du nok klarer - du starter jo i en tidlig alder.

Håber at dette kan hjælpe dig lidt på vej med dine tanker og ideer (og pas nu på dine penge, dem kan du godt få til at yngle og hjælpe dig godt på vej)

Bare kom igang med blok og papir, du har hele søndagen!

Med venlig hilsen

PB

Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 16:24

Hej PB og tak for hjælpen :D Jeg vil bare gerne sige: tak for en god hjælpende hånd som alle de andre brugere også har givet, og jeg vil ikke mindst prøve mig frem med blok og papir og ser hvad resultatet bliver...
Men mange tak for den tid i har sat af :D

Fortsat god søndag!

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:13
Hej Ak

Hvis du er på helt bar bund vil min anbefaling til dig være at starte bagfra!

Du har allerede besluttet at du vil lave en online butik/service, men ved ikke, hvad der skal være dit produkt. Hvis du nu havde kendt dit produkt, ville du på et tidspunkt nå til et punkt, hvor du skulle identificere din målgruppe og dernæst finde ud af, hvordan du kan nå den. Hvad med at starte der i stedet? Find ud af, hvilken målgruppe du vil have lettest ved at forstå - og derved nå (og det vil jo typisk være personer på samme alder, i samme situation og med samme interesser som dig selv) og tænk dernæst på, hvad denne målgruppe kunne have et behov for.

Håber det kan hjælpe dig. Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig rigtigt meget held og lykke med det.

Mange hilsner

Maria

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)