|
|

Edit: Har den været der hele tiden, eller har du lige rettet det?
Debat
|
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() Edit: Har den været der hele tiden, eller har du lige rettet det? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Tror den har gemt efterhånden som jeg har føjet biler til...?! |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() |
Hehe! Ja, det er da et originalt forslag! - og kan lige se bilen for mig...! Den skal nok vække opsigt og omtale! |
|
Majbrit har fat i noget vigtigt. Bilen skal naturligvis matche det, man promoter. Et beachparty skal promotes med en amerikansk flyder i cabriolet. Herovre vestpå har vi gang i et projekt, som muligvis vil blive promoveret i en grå Massey Ferguson. mvh Hans |
|
Undskyld Lasse, at jeg lige misbruger din tråd lidt, men jeg må altså lige spørge Hans om han kender gruppen "Det lysner" ? De har skrevet en sang om den "lille grå", som hedder "min Ferguson".. Den skal I da ha'' med.. Det er en rigtig gå-glad-omkring sang (som min søn ææælsker)..Undskyld Lasse og så tilbage til bilerne... |
|
|
Problemet med BMW X5, Mercedes ML og Volvo XC90 er at man ser dem på gule plader over det hele, de er ikke rigtigt noget særligt i gadebilledet.. En Hummer tager stadig kegler i DK, den ville jeg nok gå efter (selvf. igen, hvis produktet kan bære det) |