Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktie-tradere, inspiration

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

jeg søger i øjeblikket aktie-tradere, der er interesseret i idé-deling, mentorship og inspiration. Jeg selv har cirka 6 måneders erfaring med det amerikanske equity marked, men grundet mangel på interesse fra andre af mine venner, har min udvikling været relativt begrænset. Jeg ved hvor vigtigt det er, at korrespondere med andre om sine idéer og søge inspiration den vej, hvorfor jeg også har opsøgt mange amerikanske traders, men synes det kunne være sjovt, at snakke med andre danskere og dele idéer.

Jeg er selv 21 år, studerer til Finansøkonom og er meget interesseret i amerikanske aktier. (OMXC20 er ikke så interessant for mig)

Så hvis du selv er day/swing-trader og har en spekulativ tilgang til Amerikanske aktier, så skriv venligst en mail til jannikn90@yahoo.com, opsøg mig på Twitter (JannikNie), eller skriv en besked her i tråden.

Vi snakkes ved,

JannikN

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:48

Har du prøvet www.euroinvestor.dk

De har et US stocks debatforum, der lyder som et godt sted at snakke aktier

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:47

Jeg prøver at undgå euroinvestor og generelt danske aktiefora. Der er for meget støj, for mange unødige kommentarer, og debatten er meget langt fra sober. Ellers mange tak for kommentaren! :-)

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:39

Hej Jannik Det kender jeg godt , Jeg har handlet med Biotech aktier i 4 år nu, min strategi er BIO-RUNUP som enkelt går ud på at køber aktier som står over for en afgørelse fra FDA ( PDUFA ) for herefter at sælge inden dagen hvor afgørelsen falder. Jeg følger BioRunup på twitter , og StockTwits er en god side at bruge.

Min portefølge er AMRN, SQNM, CLSN, EXEL, HZNP, ALXA

OBS: Jeg er ikke blevet millionær endnu :-)

Good luck

BR

dkcba007

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)