Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg synlige og skjulte annoncer på min blog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er startet med at blogge og bruger det professionelt. Jeg vil gerne vide noget om hvordan jeg kommer i gang med at tjene penge på links i mine indlæg. Jeg kan også anbefale nogle produkter eller have annoncer der passer til mit site på min sidebar.  Jeg har en målsætning om at blive en af de store bloggere indenfor mit felt og derfor vil jeg gerne starte rigtigt ud med annoncering. Både det skjulte og det synlige.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Well, det er vel bare at tilmelde dig et par Affilate Netværk og komme igang :)?

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 10:12

Mauran Muthiah:
Well, det er vel bare at tilmelde dig et par Affilate Netværk og komme igang :)?

Lige præcis.

Der kan du som regel vælge om du vil linke til produkterne via en tekst/link eller i form af et banner.

Du kan også oprette puljer inden for de produkter du vil beskrive, som du selv kan styre/redigere.

Hvilket Affiliate netværk, der er bedst? Tjah, det er der vel nok mange meninger om Smile

Mvh. John

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 12:00

Jeg er jo helt grøn på det område så nok et dumt spørgsmål: Er det de samme firmaer der er repræsenteret i alle Affiliate netværk, - eller skal jeg finde et netværk der passer til den kategori jeg blogger om?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:11

Mange kampagner gengår i flere affiliate netværk. Men de har også alle samme nogle unikke.Så du kan ligeså godt tilmelde dig nogle stykker.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:37

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 16:10

Mange tak Martin. Der er et bestemt firma jeg gerne vil linke meget til (og få noget for, naturligvis) ved du om der er et sted hvor jeg kan se om netop det firma er med i et netværk?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:06

Spørg du bare her, så er der helt sikkert nogen der ved det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den simple løsning kunne være at spørge firmaet.

Er de tilmeldt et affliate bureau vil de sikkert gerne dele denne oplysning med dig.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 11
Skrevet kl. 20:38

Tak, jeg prøver lykken :-)
Er der nogen der ved om Creativ Company og NORMANN COPENHAGEN er med i et affiliate netværk? 
Jeg kunne godt tænke mig at jeg kunne se hvilke firmaer der er med, FØR jeg opretter mig som partner.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)