Jeg er startet med at blogge og bruger det professionelt. Jeg vil gerne vide noget om hvordan jeg kommer i gang med at tjene penge på links i mine indlæg. Jeg kan også anbefale nogle produkter eller have annoncer der passer til mit site på min sidebar. Jeg har en målsætning om at blive en af de store bloggere indenfor mit felt og derfor vil jeg gerne starte rigtigt ud med annoncering. Både det skjulte og det synlige.
Jeg er jo helt grøn på det område så nok et dumt spørgsmål: Er det de samme firmaer der er repræsenteret i alle Affiliate netværk, - eller skal jeg finde et netværk der passer til den kategori jeg blogger om?
Mange tak Martin. Der er et bestemt firma jeg gerne vil linke meget til (og få noget for, naturligvis) ved du om der er et sted hvor jeg kan se om netop det firma er med i et netværk?
Tak, jeg prøver lykken :-) Er der nogen der ved om Creativ Company og NORMANN COPENHAGEN er med i et affiliate netværk? Jeg kunne godt tænke mig at jeg kunne se hvilke firmaer der er med, FØR jeg opretter mig som partner.