Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA - Kan det svare sig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har kigget lidt rundt på nettet for at finde en distributør, som kan levere nogel varer til mig. Jeg faldt så over en side fra USA, som ser ud til at have, hvad jeg skal bruge. Så tænkte at nu, hvor kursen er lav, kunne det måske være en idé at importere fra USA? Men hvad siger I?

Jeg er ved at starte en Webshop, så det vil primært være erhvervhandel - Så det har ikke noget med privathandel at gøre. Mit spørgsmål er så nu, hvis jeg nu køber for eksempelvis 10000, hvilke (hvis nogen) gebyrer/ekstra udgifter kommer der så oven i prisen? Er klar over fragt, men er der noget med moms og told også, eller er det ligemeget når det er en virksomhed der køber?

Håber i forstår mit spørgsmål, og I er villige til at hjælpe.

Med venlig hilsen,

Martin Bonde

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 14:05

Vi har da ingen mulighed for at svare dig på im din import fra USA kan svare sig eller ej, da vi intet ved om hvad det er for produkter du ønsker at importere.

Udgifter du skal forvente.

Fragt + speditions omkostninger.

Evt. danske punkafgifter

Told (kan variere meget af afhængig af hvad produkt der er tale om)

import moms modregnes i dit momsregnskab.

Mvh

Ravn

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 16:22

Hej,

Vi har set dit indlæg og du kan helt sikkert bruge os til indførsel af varer fra USA. ShopUSA er en virksomhed som sørger for at fragte varer fra hele USA samlet hjem til kundens adresse i dette tilfælde Danmark.

Som bruger af vores service ( det er gratis ) får du en adresse hos os i USA som du frit kan benytte, vi sørger så for at samle dine indkøb og afregne din told og moms inden din vare afsendes fra USA og dernæst fragtes videre for til sidst at afleveres i Danmark på din adresse.

Se mere om ShopUSA på www.ShopUSA.dk , her finder du også en beregner således at du kan se din totale pris inden du handler.

Du kan også kontakte os direkte på telefon som anført på vores forside eller på vores mail dk@shopusa.com.

Vi vi se frem til at høre fra dig

Venlig hilsen

Charlotte

ShopUSA´s danske kundeservice

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)