Hej Her en lidt spøjs tråd. Jeg snakkede med en gammel skoleven her til aften og han spurgte om jeg havde et godt forslag til hvordan han kunne skaffe et natarbejde med 1 uges arbejde og 1 uge fri. Det eneste jeg kan komme på er en tankstation, 7/11 eller taxa-kørsel Er der andre der har gode ideer jeg kan give videre?? |
Natarbejde?
Det er sandsynligvis ikke til fastansættelse i første omgang, men så er det til gengæld varieret. Og efter lidt tid tror jeg alle der er omkring disse bureauer løbe i en række tilbud om fastansættelse. /Peder |
Det kunne være nattevagt på en døgninstition, plejehjem eller ligende.. Mange hilsner:/Thomas |
Der arbejder man typisk 6-7 dage og har derefter fri i en periode af lignende længde. Indebære dog ofte lidt rengøring, evt. tøjvask, bagning o.lign. Så ind og søg under Social og sundhed ![]() |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Sikke med ideer der kom. Mange tak ![]() Jeg sender dem videre til ham |
Der er meget rengøring der udføres om natten, og der er det ihvertfald let at få job ![]() Ania |
Der er også en del fabriks- og produktionsjob, hvor det er muligt at få disse arbejdstider... Jeg ville også gå til vikarbureauerne! |
Hvad med … Fritekstsøgning på natarbejde Go-media - Kilden til intern og ekstern succes. |
Mvh. Allan
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic