Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er sikker på, at der sikkert er 100 tråde omkring AdSense.

Men jeg er dummy til netop Google Adsense. Jeg synes jeg har læst diverse blogs omkring Adsense, men synes ikke rigtig det siver ind. 

Jeg har lavet en blog, www.babyzoneterapi.dk. Her har jeg forsøgt med AdSense, men det er ikke rigtig de rigtige annoncer.

Jeg vil gerne have noget mere angående babyer og spædbørn, men pt. omhandler det alt fra webdesign, uddannelse og medicin.

Hjælp en dummy! :)

Martin

Martin Hansen Multimediedesigner www.mmd-stevehansen.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 23:06

Det kan nogle gange tage google lidt tid at finde de reklamer der er bedst at vise, de fleste af de reklamer jeg ser på din side handler om søvnproblemer og zoneterapi, hvilket vel egentlig er okay, grunden til at det er disse reklamer og ikke reklamer om spædbørn og lignende der dukker op er at google kigger på det tekst du har skrevet, og her bliver ord som zone terapi og søvn nævnt meget, og derfor går google ud fra at det er det din side handler om, så for at få vist nogle mere relevante reklame skal du måske flette flere ord om børn ind.

Men de reklamer jeg ser omhandler ihvertfald ikke noget om webdesign, uddannelse(bortset fra en enkelt om zoneterapeut udd.) og medicin men mere om zoneterapi og søvn problemer ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

Der vises relevante annoncer og alle brugere ser langt fra de samme.

Har jeg sat og søgt på rejser hele dagen og kommer ind på din side, så vil jeg i mange tilfælde faktisk se annoncer omkring rejser, fordi det har Google vurderet at jeg er MEGET interesseret i og derfor mener de at der er større chance for at jeg klikker på en rejse annonce frem for en annonce omkring babyer.

Det er et meget avanceret system, men jeg er helt sikker på at Google gør det på den måde der giver størst profit for både dig og dem.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:14
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)