Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Tag meget gerne et kig på www.web-regnskab.dk - hvor du får et let og enkelt online bogføringsprogram til kun 49 kr./md.

Programmet er bygget meget overskueligt op og du får let et overblik over din virksomheds økonomi.

Endvidere har Web-Regnskab en række små lækre features som kan gøre din bogføring hurtigere og mere enkel.

Vi har lagt meget stor vægt på brugervenlighed, og jeg tror derfor du også vil finde det let at gå til.

Som alle de andre programmer tilbyder vi naturligvis en gratis 14 dages prøveperiode, så du kan prøve det selv og lege lidt med tallene.

Håber du kan bruge det :-)

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:02

YesForeløbig tak til jer alle !

Jeg læser alle bidrag og vil også vende tilbage. Men har selv meget travlt for tiden, (næsten som i 2006/2007).

Men jeg ligger fortsat vægt på enkelthed, hvad flere/de fleste af jer også er opmærksomme på.

Det at debitere og kreditere kan jeg godt, da jeg bl.a. i 8 år har undervist i faget på handelsskolen.

Så det "lette" skal være i forbindelse med EDB/IT. Jeg har ikke brug for store og komplekse programmer.

Tak endnu engang til alle.

Der er åbenbart også konkurrence i denne her branche, ligesom i egen branche.

WinkHører også gerne nogle bruger erfaringer.

På forhånd tak.

Ib Abildgaard, H.D.

Råd & Mal 

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:46

Hej Ib,

nu har du måske allerede valg et regnskabsprogram, men vil stadig vise dig dette.

www.webfinance.dk - udarbejdet af revisor, anbefalet af mange revisorer.

Har INGEN og du læser rigtigt, INGEN ekstra omkostninger og INGEN begrensning på antal posteringer eller andet.

Der er PROFESSIONEL SUPPORT fra 9 - 16 GRATIS

Koster 249,- pr. mnd. Inkl. BACKUP

Der er en oprettelse på 799,- men kontakter du mig hurtigst muligt, giver jeg dig 799,- i rabat,

plus et  kursus i løbet af efteråret.

Hilsen
Henrik Dam

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)