Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til opstart af egen frisør salon!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej !

Jeg er en kvinde på 20 år ! Jeg har nu brugt 3 år på frisør udd. og har nu næsten i et halvt år stået uden læreplads til at gør min udd. færdig! (det er umligt at finde i den her tid, desværre) Jeg leger nu kraftigt med tanken om at starte selvstændig op og ansætte en assistent til at oplære mig da det er den her udd. jeg bare vil ha! Men det er svært at finde nogen tal at forholde sig til herinde på nettet ! Ved godt der skal en god start kapital til , men ellers aner jeg næsten ikke hvor jeg skal lede eller få vejledning henne om ja stort set alt , er det noget nogen kan hjælpe med ?

ved godt det er hårdt og stort arbejde at starte selv op , men det er det her fag jeg brænder for så håber der er nogen der kan komme med noget hjælp ! alle råd modtages kærkommen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du bliver mobil-frisør, kan du jo spare huslejen til en salon. Istedet kan du måske bare bruge egen bil til at komme rundt og klippe ældre, handicappede, andre som vil klippes i eget hjem.......

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor i Danmark befinder du dig ?

Hilsen

 

Søren

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søren :) Jeg befinder mig i Slagelse

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville også være en super ide :) Hvis ikke det var fordi jeg stadig skal være elev i min egen salon , så skal ha en assistent ansat til at lære mig op .

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse,

Det er godt nok ærgerligt at du ikke kan finde dig en læreplads. Hvad med at tilbyde din arbejdskraft gratis i et par uger og hvis de så er tilfreds med din indsats kan i lave en kontrakt. Prøv også at udvide det område som du har søgt i, der ligger rigtig mange saloner både i indre by og på "broerne" (her mener jeg vesterbro/østerbro mm.) Jeg syntes ikke at det er en optimal løsning at starte selvstændigt op, for det lyder ikke som om det er det du brænder mest for - men mest af alt at få lov til at arbejde i faget. Jeg håber at der kommer en stilling til, for dit gå-på-mod fejler intet.

mvh. Katja

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej katja :) tak for di opmuntrende ord , men tro mig jeg har været vidt omkring fyn odense osv. kommer rigtig fra jylland så der har jeg også søgt en masse ! nu er jeg bosat i slagelse og jeg har søgt her, korsør, sorø, skælskør, ringsted, høng, kalundborg, roskilde, valby, københavn osv jeg har virkelig haft en udvidet horisont og det virker desværre lige nu helt håbløst!

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hov og tro det eller ej katja , så er der ingen der vil ha det gratis arbejdskraft har endda prøvet at lokke med en måned, men det er der heller ingen der har bidt på!

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da helt utroligt. Er det kun et halvt år du mangler for at være færdig og er der nogle skoleperioder indlagt i dett?

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

et og et halvt år endnu !! jeg havde været færdig november 2012 hvis jeg stadig havde været igang det er virkelig surt. skulle ha været til teoretisk svendeprøve her i september også et skoleforløb til hvor praktisk svendeprøve kom til sidst... det er simpelthen så surt. :(

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)