Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn & logo til ny webshop - ALT til hus, have, camping, værktøj, auto og cykel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så har vi fundet en masse gode og attraktive varer til en ny webshop. Men vi mangler et godt domænenavn som er ledigt både .dk og .com... Det behøver ikke "betyde" noget - jeg synes selv at TOOLIX er godt, men det er desværre optaget.. Har I nogle gode forslag?

Vi skal jo selvfølgelig også have et godt logo... Men nok lidt svært når vi ikke har et navn endnu Big Smile, men har du forslag til begge dele, så tager vi imod med kyshånd... Jeg vil gerne køre den nye webshop i sorte og orange farver...

Kh

Sanne

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

uptoolit :) Ved ikke om i vil have det engelsk eller dansk? hvis i vil have .com så går jeg ud fra i skal bruge det internationalt?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Toly.dk . Det er et domæne som er ved at udløbe. Hvis det har interesse kan du (eller en anden) få det kvit og frit. Det er dog ikke ledigt som .com domæne.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne,

Hvilke produkter skal dine webshop sælge? og har du gjort dig nogen overvejelser som måske at give lidt inspiration?

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.. Domænet skal også være ledig med .com, da vi har sælgere der kører rundt i Norge og Sverige - og kunderne dér foretrækker jo bestemt .com Smile

Udvalget vil stort set være det samme som i f.eks. Jem & Fix, XL byg  - dog ikke træ og brædder.. Dvs. f.eks værktøj, pensler, havemøbler, badebassiner, vinduesviskere, elværktøj, haveredskaber og 1000 andre ting...

KH

Sanne

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I would like to offer you a logo for 100kr '

We can do it so  cheap :) because my new business needs some social proof Want to know more? See Here

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

G&H - Garden and House...

Hvis det skal være forkortet ellers måske i et navn, hvis ikke det bliver for langt?

Var lige hvad jeg kunne komme op med i forhold til det i sælger..

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)