Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilt bredbånd - hvem skal man vælge ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kundez:
Hvem har det bedste tilbud, hvor man kan opsige med kort varsel og kort binding.

Hvis det ikke behøver at være mobilt, vil jeg anbefale Skyline.

De kører i øjeblikket en kampagne med en 6 Mbit forbindelse til 59 kr. pr. måned, de første 3 måneder. (14 kr. ekstra hvis det skal være trådløst)

Der er ingen binding, og oprettelsen/forsendelsen koster 75 k. 

Det skal bare sættes i en stikkontakt, aktiveres og så er du i gang, 

Jeg har skrevet lidt om det her. Det er meget let at bestille da man ikke skal igennem en masse kreditgodkendelse, og ikke skal taste nogen kortoplysninger. Det er bare navn adresse telefonummer og mail, og så er den klaret :o)

Og der er hurtig levering..

Det er som nævnt ikke mobilt, men det er perfekt til sommerhuset.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 21:26

Telenor har 1 måneds tilfredshedsgaranti

Det vil sige man kan afprøve det en måned, før man bestemmer sig, der køres med hastigheder på helt op til 16 megabit, ved en pris på 99 kr. og desuden kan man lige nu få en ekstra med, der er gratis i enten 6 måneder med dongle eller 12 måneder uden dongle.

Det betyder altså du har 1 måned til at afprøve dit mobile bredbånd og selv om der er forbrug på det, skal du ikke betale det, hvis det bliver leveret tilbage inden for den 1. første måned.

Hvis du derimod vælger at beholde det, går det i en binding på i alt 6 mdr. inklusive prøvemåneden.

På grund af samarbejdet med Telia om netværket, der er begyndt, er der bestemt mulighed for en god dækning i området.

Mvh
Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:53

Carsten:
På grund af samarbejdet med Telia om netværket, der er begyndt,

Skal det ikke først godkendes af konkurrencestyrelsen?

Det kan godt være at jeg ikke er helt odateret (det skal jeg på ingen måde udelukke), men jeg har ikke set at den er blevet godkendt endnu.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:02

igang:

Carsten:

Det kan godt være at jeg ikke er helt odateret (det skal jeg på ingen måde udelukke), men jeg har ikke set at den er blevet godkendt endnu.

Med henvisning til din kommentar, så er det de informationer jeg har fået, der gør at jeg skriver ovenstående.

Hvad angår godkendelse fra konkurrencestyrelsen, den skal jeg da lige kaste videre i et andet internt forum og efterfølgende vende tilbage med svar på.

Mvh

Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:04

igang:

Carsten:

De er startet med at dele master. Uddrag fra Telias pressemeddelse fra 14. juni 2011.

Kunderne kan allerede nu begynde at mærke effekten af netværkssamarbejdet. Som et led i aftalen er Telenor og Telia nemlig, inden for rammerne af mastelovgivningen, i fuld gang med at give hinanden adgang til eksisterende 2G- og 3G-positioner - og med planlægningen af nye fælles 2G- og 3G-positioner.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:11

Hej Per

Den havde jeg ikke set, men synes nok også at den var blevet vendt i flere af de tekniske afdelinger, så var ret sikker på det.

Nu er den så helt sikker!

Mvh

Carsten

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 16:12

Du skal tage 3, TDC's net er bare ikke lige så godt rundt i landet. Alternativt kan du tage Oister, de bruger 3's net.

Der er binding på 6 md. alle steder som privat og de fleste køre med 12 md. til erhvervs kunder.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:21

Hej

Til sommer hus og til noget som kun skal bruge en gang i mellem kan fullrate tilbyde et abonnent til 9 kr pr mdr. plus forbrug https://www.fullrate.dk/bestilling/?mbb 

Har selv lige bestilt ...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:28

Hvis du ikke har et USB-modem i forvejen, så er det vist kun hos CBB, at du slipper med en enkelt måneds binding. 148,- kr. for en måned + 1,- kr. for USB-modem = 149,- kr. i mindstepris med 1 måneds binding. CBB er ejet af Telenor og benytter deres net.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:36

Desværre er Telenors net ikke videre fantastisk :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)