Jeg er en 22-årig kommende studerende på Aarhus Universitet, der lige for tiden har alt for meget fritid, og jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra penge ved at skrive velformulerede og søgemaskineoptimererede artikler for dig. ErfaringDet seneste halve år er gået med at skrive SEO artikler om alt lige fra blækpatroner, internet og smykker til mere ekspert-orienterede emner som tandpleje, Wordpress, Google Analytics, Joomla! og forum indlæg om privatøkonomi. Derudover har jeg stået for indholdsrige tekster, der har god værdi i forhold til linkbuilding, og det vil derfor også være aktuelt for dig, såfremt du ønsker det. I forhold til mine formuleringsevner og skriftlige kundskaber, så læste jeg både engelsk og dansk på A niveau i 3 år på gymnasiet, hvor jeg i begge fag afgik med et skriftligt 10-tal til eksamen, og jeg tager derfor lykkeligt imod skriflige opgaver på begge sprog, uanset sværhedsgrad. EksemplerTilbage i slutningen af marts oprettede jeg min egen personlige blog, der til daglig går under navnet Streetlights. En side, der som udgangspunkt var oprettet for at holde kontakten med udenlandske bekendtskaber, jeg ikke havde mulighed for at være i kontakt med på andre metoder. For godt to uger siden startede jeg selv et større projekt, der forventes at få succes om et halvt til et helt års tid. I mange år har jeg haft en stigende interesse for basketball og især NBA (National Basketball Association), hvilket har resulteret i adskillige drømme om en eller flere hjemmesider inden for netop denne sportsgren. Grundet en masse fritid og en enorm interesse, valgte jeg at kaste mig ud i projektet, og jeg har nu en engelsksproget side, der indeholder et stigende antal basketball news - Det tegner godt indtil videre! Foruden mine to egne projekter har, som tidligere nævnt, skrevet artikler for eksempelvis: http://www.tillge.dk/ - Alle behandlinger. http://urinsyre.dk/ - Alt tekstbaseret indhold. Formaliteter og priserJeg skriver artikler á mindst 350 ord til kr. 100,- per styk, og jeg sætter ikke noget specifikt loft for antallet af artikler per kunde. Leveringstiden, der som hovedregel er 2-3 dage kan dog variere alt afhængigt af ordrestørrelsen. Når ordren er færdig, sendes artiklerne samt en vedhæftet faktura via mail til den adresse, du inkluderede i din ordrebestilling. Såfremt jeg har fanget din interesse, kan du kontakte mig via PB-systemet her på Amino eller ved at sende en mail til danroskildedenser@hotmail.com - Jeg svarer så hurtigt som muligt! :-) |
SEO artikler - mindst 350 ord - 100 kroner / styk - kort leveringstid
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)