Lyder godt, Poul. Det bliver hyggeligt at se dig igen ... og jeg skal nok lade være med at snakke løs om debet og kredit ;o) Susan :o) |
Kære alle
Så har jeg lige været inde under Event og oprette det første uformelle netværksmøde.
Det bliver nu på tirsdag den 16. august, kl. 9.00 på Baresso, Vimmelskaftet 48, København K.
Her er hvad jeg har skrevet under Events:
"Skal vi netværke IRL ?
Jeg prøver med denne ene invitation at se om der er interesse for at ses "live" ... hvis der er interesse kunne vi evt. gøre det til en tilbagevendende event.
Det bliver et helt uformelt netværks-"møde", hvor man bare kommer hvis man har tid og lyst.
Med et tidspunkt som kl .9.00 behøver ingen af os at skulle afbryde et eller andet i løbet af dagen. Vi kan alle starte med en kop god morgenkaffe, få os en snak / gode fif / osv. osv. ... og så selvfølgelig få sat et levende ansigt på alle de navne som vi kender fra Amino.
Jeg har valgt Baresso, fordi man både kan få en god kop morgenkaffe + evt. lidt spiseligt til, den ligger centralt for alle (tæt på Nørreport Station) og så har den en 1. sal, hvor der nok vil være et par stole til os.
Baresso på Vimmelskaftet 48 får ihvertfald besøg af mig på tirsdag kl. 9 ... kommer du også? Jeg sætter mig på 1. sal (Bare sådan af nysgerrighed må du meget gerne lige give mig et praj på susan@1264.dk, så jeg ved om jeg skal nyde kaffen alene) :o)"
Masser af hilsner
Susan :o)