Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Goggle top 10!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Nu vil jeg i alt beskedenhed...Nej under store armbevægelser og svinepral bemærke, at jeg pr. idag har opnået en top 10 placering på goggle "vielsesringe".

Nu vil jeg bruge resten af denne herlige forårsdag på rende rundt med armene højt hævet.

Hej med jer!!;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Sorry 2 say, men du er nummer 16 ved mig :-/
(Ved ikke om man må sige den slags i  denne kategori)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:18

Hej Tommy

Hmmm mærkligt! Jeg har selv lige søgt igen, der ligger jeg nr 9. Det kan være vi skal tage den videre over i søgeoptimeringes kategorien. Det kan være der er nogen der kan komme med svar på det.

Mvh Kim

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:19
Dato: 27-03-2007 22:02:12
Forfatter: Tommy
Sorry 2 say, men du er nummer 16 ved mig :-/
(Ved ikke om man må sige den slags i  denne kategori)

Jaaah.. Men han er nr. 8 ved mig ;)..

STORT tillykke herfra :D

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:24
Flot arbejde. Har set det du har skrevet herinde tidligere om din kamp om pladsen på google - dejligt at se at det har givet lidt gevinst ;-)

Du er forresten nr. 9 ved mig - det afhænger af flere forskellige ting, hvilken placering du er på - blandt andet mener jeg at det også er geografisk. Men bare kæmp videre, med en masse links !

// Jesper Skov

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:27
Dato: 27-03-2007 22:23:43
Forfatter: Jesper Skov
Flot arbejde. Har set det du har skrevet herinde tidligere om din kamp om pladsen på google - dejligt at se at det har givet lidt gevinst ;-)

Du er forresten nr. 9 ved mig - det afhænger af flere forskellige ting, hvilken placering du er på - blandt andet mener jeg at det også er geografisk. Men bare kæmp videre, med en masse links !

Det med geografien passer meget godt vil jeg mene..

Jeg holder til i Billund, hvilket jo ikke er så forfærdeligt langt fra Kolding :).

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:32
Dato: 27-03-2007 22:26:42
Forfatter: Brian Frænde - inmende
Dato: 27-03-2007 22:23:43
Forfatter: Jesper Skov

Det med geografien passer meget godt vil jeg mene..

Jeg holder til i Billund, hvilket jo ikke er så forfærdeligt langt fra Kolding :).

Er ikke klar over, om det er på den måde at google måler dette, altså så præcis lokalitet. Det afhænger dog også af, om der søges sider fra danmark, sider på dansk eller ingen af delene. Google måler også om siderne som linker til den pågældende side, er placeret i Danmark.

Derudover kan det også have en betydning, at google er begyndt at gøre en del i at lave søgemaskinen mere personlig, ved hjælp af fx google-login. Når man er logget ind på sin googlekonto, opsamler google data over websider vi hver især besøger, og viser derefter de meste relevante resultater for os (målt efter hvor længe vi bruger på forskellige sider, hvordan vi kom dertil osv.).

// Jesper Skov

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:35
Tillykke Kim!

Du er også nr. 9 hos mig (Islands Brygge - 2300 Kbh.)

Mvh.
René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Synes jeg kiggede rimelig godt før jeg kom med den negative melding, og søgte da også efter domænenavnet på side 1 (CTRL+F), uden resultat. Nu er han dog også 9 ved mig. Tillykke med det :)
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:53
Også et 9 tal fra mig.

Tillykke med det

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)