Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner, medstifere SØGES til NY Portal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle Aminoer!!!

Jeg har fået rigtig mange henvendelser men søger stadig flere..

Så KIG HER!

Hvis du derude kender en masse til coaching, eller har et coaching firma allerede nu eller bare har en rigtig god forretningssans og har lyst til at prøve noget nyt, måske har lyst til at giv ud af sin viden eller simpelthen har lyst til at høre mere om min ide og måske blive en del af projektet en skønne dag.

Så kontakt mig endelig. Skriv lidt om hvem du er og hvorfor du har interesse I at høre mere om min ide, eller hvad du kan tilbyde såsom viden, kapital, forretningssans you name it?

Hvis du tager kontakt vil jeg ringe op og fortælle om min ide, og hvis det stadig har din interesse kommer du til et møde hvor der virkelig bliver fremlagt i detaljer om lige fra hvad virksomheden skal hedde til vores mål og visioner. Hvad jeg har at tilbyde og hvad jeg ikke kan og mangler hjælp til osv.

Jeg er ikke helt alene om dette, jeg er i gang med forhandle mig med 2 andre men alt dette vil du høre mere om når vi taler sammen.

Hvis du allerede nu mener du mangler svar på en masse, så skriv endelig alle dine spørgsmål til min brevkasse også svare jeg på det jeg nu kan.

Ser fem til at høre mere fra jer derude.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 02:06

KOM SÅ AMINOER!!!!
MELD JER PÅ BANEN!!!

:)

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 07:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Der må da snart være en moderator som stopper det spam her !!
Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 11:30

God morgen til dig..

Businessman:
Der må da snart være en moderator som stopper det spam her !!

Hvad mener du med spam???

Jeg bliver nød til at få gang i butikken og gør mig bemærket, fordi ens indlæg hele tiden bliver skubbet væk af alle andres indlæg.

Hver eneste gang jeg lægger det ja så er der altid 3-4 stykket der henvender sig, så derfor er det godt! :)

/MVH

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:57

For mig er det spam af forummet hvis samme emne bringes mere end en gang. Hvis ikke indlægget i sig selv har værdi nok for aminoerne til at de holder liv i tråden, behøver man måske ikke belemre dem med problemet/tilbudet igen...

Måske skal man finde en anden måde at lave reklame for det.

Det kan selvfølgeligt bare være mig der ikke gider se de samme beskeder igen og igen.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 23:36

Altså tag det nu roligt, og smil og kig på det jeg søger at kommentere en masse! :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)