Hey Alle Aminoer!!! Jeg har fået rigtig mange henvendelser men søger stadig flere.. Så KIG HER!Hvis du derude kender en masse til coaching, eller har et coaching firma allerede nu eller bare har en rigtig god forretningssans og har lyst til at prøve noget nyt, måske har lyst til at giv ud af sin viden eller simpelthen har lyst til at høre mere om min ide og måske blive en del af projektet en skønne dag. Så kontakt mig endelig. Skriv lidt om hvem du er og hvorfor du har interesse I at høre mere om min ide, eller hvad du kan tilbyde såsom viden, kapital, forretningssans you name it? Hvis du tager kontakt vil jeg ringe op og fortælle om min ide, og hvis det stadig har din interesse kommer du til et møde hvor der virkelig bliver fremlagt i detaljer om lige fra hvad virksomheden skal hedde til vores mål og visioner. Hvad jeg har at tilbyde og hvad jeg ikke kan og mangler hjælp til osv. Jeg er ikke helt alene om dette, jeg er i gang med forhandle mig med 2 andre men alt dette vil du høre mere om når vi taler sammen. Hvis du allerede nu mener du mangler svar på en masse, så skriv endelig alle dine spørgsmål til min brevkasse også svare jeg på det jeg nu kan. Ser fem til at høre mere fra jer derude. |
KOM SÅ AMINOER!!!!
MELD JER PÅ BANEN!!!
:)