Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor finder jeg et program, der kan oplyse mig om hvilke søge ord folk søger på på google? Kan jeg bruge google til det? Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål. Men jeg sidder og prøver på at lave noget søgeoptimering. Jeg har brug for at vide, hvilke søge ord jeg skal bruge i de tekster som jeg skal bruge på shoppen.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:14
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 23:27
Adwords
(https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal)

KeywordDiscovery
WordTracker
Yahoo/Overture

mv.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:50
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Fra  Microsys Skrevet kl. 00:38
OP efterspørger det til brug for søgemaskine optimering...
Så burde det tilsammen give et ganske udmærket fingerpeg.

Alternativt kan starte en adwords kampagne give
en endnu bedre ide... Ellers tilbyd Google 1 million $ :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:45

Dato: 28-03-2007 00:37:56 Forfatter: ThomasS OP efterspørger det til brug for søgemaskine optimering...

Nej, han spurgte helt specifikt efter et program der kunne fortælle ham hvilke søgeord folk bruger når de søger på Google.
Hvis vi taler om en dansk hjemmeside, så er KeywordDiscovery og WordTracker i følge min erfaring ikke ret meget værd.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:03
Hej Søren

Du spørger:

"Hvor finder jeg et program, der kan oplyse mig om hvilke søge ord folk søger på på google? Kan jeg bruge google til det? Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål. Men jeg sidder og prøver på at lave noget søgeoptimering. Jeg har brug for at vide, hvilke søge ord jeg skal bruge i de tekster som jeg skal bruge på shoppen."

Det eneste, der kan svare dig præcist på dette spørgsmål er, at du får oprettet en AdWords konto.

Herved kan du checke nøjagtigt, hvor mange der søger på de enkelte søgeordskombinationer... på Google.

Og endnu vigtigere: Du får et godt indblik i, hvor hård konkurancen er på de enkelte søgeord og søgefraser.

Sidst men ikke mindst: Det er min erfaring, at der er enorm forskel på, hvilke søgeord, der giver konvertering og hvilke søgeord, man bare spilder sin tid og penge på.

Hvis du ikke har en AdWords konto, så tilbyder jeg hjælp til AdWords for andre virksomheder. Hermed får du adgang til min mangeårige erfaring med at køre sådan en kampagne mest økonomisk.

Mvh, Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Fra  Microsys Skrevet kl. 11:58
OP skrev også:

"Men jeg sidder og prøver på at lave noget søgeoptimering."

"Jeg har brug for at vide, hvilke søge ord jeg skal bruge i de tekster som jeg skal bruge på shoppen."

OP skrev ikke noget om en dansk side.

Et forsigtig gæt fra min side er at OP'eren vil forsøge bruge ofte anvendte søgeord i sin tekst på shoppen.

Du foreslog selv Overture... Jeg udbyggede med flere og i anden omgang tilføjede foreslag om en Adwords konto.
Men ja, ingen af dem er perfekte løsninger, kun en hjælp til OP'eren.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)