Jeg står og skal af med min en bærbar PC da jeg har valgt at købe en macbook i stedet. Den er mellem et halvt og 3/4 år gammel. Der er tale om en acer Timeline X 13''.
Mit spørgsmål er hvor man sætter sådan noget til salg? Den blå avis kan selvfølgelig bruges, men kender i andre steder? Dette gælder også andre former for elektroniske gadgets.
Håber I kender nogle steder :-) Hav en god aften!
Jeg ved ikke helt om denne skulle i café og hygge kategorien, men så må en moderator lige flytte den.
Jeg står og skal af med min en bærbar PC da jeg har valgt at købe en macbook i stedet. Den er mellem et halvt og 3/4 år gammel. Der er tale om en acer Timeline X 13''.
Mit spørgsmål er hvor man sætter sådan noget til salg? Den blå avis kan selvfølgelig bruges, men kender i andre steder? Dette gælder også andre former for elektroniske gadgets.
Håber I kender nogle steder :-) Hav en god aften!
Jeg ved ikke helt om denne skulle i café og hygge kategorien, men så må en moderator lige flytte den.
Hej Mathias
Du kan evt. sætte den til salg her på amino også ;) Ellers er der også diverse elektronikfora, men du får helt sikker mest ud af dit salg via dba.dk eller guloggratis.dk. Hvis du sætter den til salg på et elektronikforum, så kan du være sikker på at de alle sammen hagler prisen ned på dit produkt, da personerne er rigtig meget inde i hardware, og hvad der rører sig på markedet pt.
De kan i og for sig også have ret i, at den pris de giver er rimelig, men du får helt sikkert mere ud af Den Blå Avis eller Gul & Gratis, da der også er "almindelige" personer inde på disse sider, og de har ikke det samme forhold til elektronikpriserne, som "nørderne" har :D
Jeg tror ikke det giver mening at forsøge sig på et elektronikforum da nørderne ikke vil købe gammelt hardware med mindre de regner med at sælge det videre.
Jaeh-øh-bøh, det er der nok nogle der vil blive, mæææn....!
Jeg har været tester på Mac i Dublin, og jeg havde svært ved at vænne mig til den måde, vinduer afgrænses på. Deres harddisk-partitioneringssystem er til gengæld uovertruffent. Men det er skægt at se, hvor meget Microsoft med Windows 7 læner sig mere og mere op ad Mac...
Er enig med Anders Helbo i, at DBA kan bruges og sikkert også guloggratis.dk.