Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får man udviklet en chip?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik endnu en ide her til morgen og kunne godt tænke mig at undersøge den lidt nemmere. Vil ikke fortælle ideen, men kan sagtens sige at det er en chip der kan redde menneske liv, har tjekket så godt jeg kunne på nettet og har ikke set noget tilsvarende på mine søgninger.

Men når det er sagt!? Kommer mit problem så, hvem kontakter man for at høre om det er noget der kan lade sig gøre og hvem ville det være smart at tage fat i, når det er teknologi man skal have udviklet.

Håber der er nogen, der har lidt kendskab til evt. folk eller staeder man kan kontakte.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 22:01
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 06:04

DTU - Danmarks Tekniske Universitet - www.dtu.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:02

Ved ikke om du kan på www.hardwareonline.dk eller om det kun er om computere. Prøv at kig.

Find en god og billig backup løsning her!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:14

Hehe hardwareonline - her får du ligeså god respons som hvis man ringer til Kim's med denne ide :-)

Hvis du ikke finder hjælp herinde, - så følg rådet og ring til DTU og spørg om de ikke har en professor du kan tale med.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:22

topprospect:
Vil ikke fortælle ideen, men kan sagtens sige at det er en chip der kan redde menneske liv

Sådan en chip vil jeg gerne ha!

Du bør kontakte Ideklinikken

Det er et forskningscenter under Århus og Aalborg sygehuse.
Her findes en hel del rigtig dygtige mennesker, som sikkert kan fortælle dig om din chip er et scoop!

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)