Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate til affiliate

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Må og kan man få affiliate partnere til sin egen affiliate side? Eks. Jeg har en affiliate side hvor jeg henviser til nogle produkter. Jeg får 50% af slaget. Jeg har også nogle partnere som skaber trafik til min side og de får 50% af det jeg har fået. Kan det lade sig gøre rent tracking-mæssigt, og må man det?

Håber jeg har forklaret det forståeligt nok.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er vidst det der kaldes pyramide spil. :) Tror ikke du skal regne med det.

Mvh 

David Bograd

PS. Måske tager jeg fejl.

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:07

Wowjoey:

Hej.

Må og kan man få affiliate partnere til sin egen affiliate side? Eks. Jeg har en affiliate side hvor jeg henviser til nogle produkter. Jeg får 50% af slaget. Jeg har også nogle partnere som skaber trafik til min side og de får 50% af det jeg har fået. Kan det lade sig gøre rent tracking-mæssigt, og må man det?

Håber jeg har forklaret det forståeligt nok.

Vi kommer med sådan et program i løbet af efteråret hos Tradedoubler. Der er en del som skal gå op i en højere enhed, eksempelvis tracking fra andre netværk til Tradedoubler.

Af lignende programmer kan nævnes Kelkoo hos TD og Pricerunner hos CJ. De afregner dog pr. klik til forhandlere på siden, hvilket gør trackingen en hel del nemmere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Nicolaj Thomasen:

Vi kommer med sådan et program i løbet af efteråret hos Tradedoubler. Der er en del som skal gå op i en højere enhed, eksempelvis tracking fra andre netværk til Tradedoubler.

Af lignende programmer kan nævnes Kelkoo hos TD og Pricerunner hos CJ. De afregner dog pr. klik til forhandlere på siden, hvilket gør trackingen en hel del nemmere.

Kan du uddybe hvordan det fungere helt præcis? Kan det ikke lade sig gøre at afregne pr salg?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:05

Wowjoey:

Nicolaj Thomasen:

Kan du uddybe hvordan det fungere helt præcis? Kan det ikke lade sig gøre at afregne pr salg?

Jo, det er det vi arbejder på Smile

De kampagner vi ikke henter hos TD skal vi have lavet noget callback på, så disse afregninger også kommer ind i Tradedoublers system. Samme metode som på pointsider.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:31

Nu blev jeg lidt nysgerrig :-)

Hvorfor bruge jeres så? Er det i håbet om at folk så tror at jeres side konverterer bedre, fordi udvalg osv. er større?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:49

Casper Blom:

Nu blev jeg lidt nysgerrig :-)

Hvorfor bruge jeres så? Er det i håbet om at folk så tror at jeres side konverterer bedre, fordi udvalg osv. er større?

Der er masser af muligheder. Lad os sige at du har en personlig blog og lige har købt en ny mobiltelefon, så kan du linke til anmeldelse og prissammenligning på netop den mobil. Det kunne også være fra Facebook.

Det kunne også være en hjemmeside kun med reviews, hvor man nedenfor anmeldelsen linker til vores prissammenligning. Så slipper man for selv at opdatere priser osv.

Desuden bliver vores afregning til affiliates så høj, at mange faktisk vil få en bedre pris, hvis salget sker igennem vores side.

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:47

Det kan sagtens lade sig gøre rent trackingmæssigt.

Hvis dine merchants ikke har noget imod det, så ser jeg intet problem i, at du betaler en provision videre i systemet. Det har intet med pyramidespil at gøre.

Mvh
Robin

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:51
Det vil være fedt hvis du opdaterer løbende med det Nicolaj, specielt delen med mange vil opnå bedre priser lyder ret spændende!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:54

Det er bedst at aftale individuelt, med hvert program, hvordan spillereglerne for annonceringen må foregå. En del virksomheder vil gerne have kort snor og direkte indblik i deres salgs- og annonceringskanaler. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)