Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde til ung knægt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminos.

Jeg har en knægt som søger noget arbejde, så han kan tjene lidt ekstra til lommepengene. Han har været ude og høre nogle steder, men enten søger de ingen ellers er han ikke gammel nok da han "kun" er 14 og snart fylder 15.

Han har fået tilbudt noget med at opdatere priser på et mobilsite, men han synes ikke det er nok, da han kun vil få 3-4 timer i ugen, og vil derfor ikke tjene mere end omkring 1000 kroner i måneden.

Han er meget åbent for noget han kan gøre hjemmefra, nærmere sagt på computere - men vil helt klart også gerne ud i "det rigtige" erhvervsliv.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:55

Hvor i Danmark bor I?

Ellers er supermarkeder oplagt.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 15:07
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Halfdan Timm:

Mon ikke det ville give et meget bedre indtryk, hvis han selv valgte at skrive her, i stedet for at du gør det for ham? 

http://www.b.dk/danmark/foraeldre-soeger-job-deres-boern

Så enig! Yes

Men hvor er det forfærdelig at en knægt på 14 år "kun" kan tjene kr. 1000,- pr. måned...Og så når det endda er med det forfærdelige opslidende arbejde det er at skulle taste hele 3-4 timer - og så er det endda HVER uge...

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:30

Anni Volden:
Hahaha... flot initiativ af mor/far at tilmelde sig Amino d.d for at skaffe opgaver til dig!

Hvad, mig, hvem? 

Brian @ Det er også 200kr mere end jeg tjente om måneden på at køre med aviser i weekenden dengang, og jeg var sgu stolt af 800kr! Stick out tongue

I stedet for at stille store krav ville det sandsynligvis være en bedre idé bare at tage et eller andet arbejde, få noget erhvervserfaring og vænne sig til at arbejde i stedet.
Det har jeg altid gjort og anbefalet de, der har været dumme nok til at spørge mig - bare kom igang, så kan man altid være kræsen, når man er blevet god til noget. Det gælder også (især!)ungdomsarbejde imo. Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)