Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtual jobsamtale, møde med banken osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad idag og tænkte på alt den teknologi vi bruger idag og hvor meget vi egentlig bruger nettet i vores hverdag.

Så kom jeg egentlig til at tænke på:

Hvorfor bruger vi ikke noget mere virtual samtaler med webcam, når vi f.eks. skal til jobsamtale, til møde med banken eller snakke med evt. nye samarbejdspartner/virksomheder.
Jeg mener bare det ville spare folk for en masse tid.

Man kune lave et program, der var nemt at integrere på div. virksomheders hjemmesider og i programmet, aftale en tid til møde. 

Man skal også have muligheden for mens man taler sammen online over webcam, løbende sende billag, budgetter (Til banken), ideer osv. som vil dukke op på modpartens skærm med det samme, så man hele tiden ved hvad der refereres til og redigere og sende tilbage, hvis det er tilfældet.
Der skal selvfølgelig også være andre værktøjer, for at gøre det bedst for begge parter, men som sat var det bare en hurtig ide, der slog mig.

Tror I det var noget div. virksomheder ville tage imod og evt. benytte sig af?
Tror det er en dyr ide, men hvad det ville koste, ja det ved jeg ikke lige, men hvis nogen har en formodning, må de da gerne lige kommentere på det :-D

Håber i forstår min pointe nogenlunde

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:35
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:36

Tror da helt klart, at nogen virksomheder kan bruge det.. Jeg ved til gengæld, at Nykredit har præsenteret webcam møde med ens bankrådgiver! Tror ikke det var nogen stor succes, da ikke mange benyttede sig af det (arbejdede i Nykredit, da det kom til)

Med hensyn til jobsamtale, så tror jeg gerne arbejdsgiver vil møde personen, da et rigtig møde med personen giver et indtryk af hvordan personen er. Jeg tror desuden også gerne, at den arbejdssøgende vil hen på arbejdspladsen for at få et indtryk af chefen og hvordan kontoret er og føles (det vil jeg i hvert fald gerne, mærke kemi og stemningen)

Det er dog ikke en dødfødt ide, tror du skal tænke på hvordan du kan bruge sådan et program til at gøre det lettere for begge parter!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:41

Go feedback.

Må nu også sige det var mere en spontan tanke, jeg lige ville have ud af hovedet og høre jeres mening, men kan godt se problematikken :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)