Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: Køreskole kalender / booking site

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi startede i Januar på at bygge et smart booking system til køreskoler. Med systemet kan kørelæren lægge sine ledige køretimer, ind i sin kalender og herefter har hans elever mulighed for at booke de tider som de ønsker.

Det er systemet beskrevet meget kort, du kan gå ind på www.drivecal.dk og læse mere. Samt se vores præsentations video.

Vi synes selv at vi har fået lavet et rigtig lækkert system som kan være rigtig nyttigt for køreskolerne. Men desværre magter vi ikke selv at løfte opgaven med at komme ud og sælge det til køreskolerne, da det er tidskrævende.

Derfor ønsker vi at sælge Drivecal, med i købet får du.
Hele systemet
Navnet, logo, og alt andet grafisk

Systemet er også integreret med nogle smarte sms funktioner, som du kan se i præsentations videoen. Dog skal du for at bruge denne service selv lave en aftale med en gateway udbyder. (Vi har bygget det op på gateway fra Inmobile).

Har du lyst til at prøve systemet kan du logge dig ind med flg. Info og se det live på http://drivecal.dk/login.php

Kørelære:
Brugernavn: 28960819 Kode: 123456

Elev:
Brugernavn: 60648585 Kode: 123456

Vi ved ikke helt hvordan vi skal prissætte systemet, derfor sælger vi til højstbydende.

Mindstepris er 10.000 kr. ekls moms

Da bud er forbudt på amino, send da en privat besked med dit bud. Har du nogle spørgsmål, så skriv endelig her i tråden eller via PB.

Mvh. Mark Jensen og Kristoffer Dorph

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Jeg følger med her, og skal nok skrive jer en mail

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Spændende. Jeg følger med her, og skal nok skrive jer en mail

Hej Jimi,

Det skal du være velkommen til, Smile

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vil lige informere om at vi har fået et bud på 9.000 kr :-)

Dbh. Kristoffer

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke så god til det tekniske, så jeg skal lige snakke med en ven, som kan fortælle mig mere om mulighederne, rent teknisk, hvad det kræver af administration, når først køreskolerne kommer på.  osv osv.

Der var ikke nogen deadline vel ?

Jeg skal i forvejen ud og sælge noget til nogle køreskoler, så det oplagt at tage med.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg er ikke så god til det tekniske, så jeg skal lige snakke med en ven, som kan fortælle mig mere om mulighederne, rent teknisk, hvad det kræver af administration, når først køreskolerne kommer på.  osv osv.

Der var ikke nogen deadline vel ?

Jeg skal i forvejen ud og sælge noget til nogle køreskoler, så det oplagt at tage med.

Hej Jimi,

Det er helt i orden.

Nej der er ikke nogen deadline som sådan, dog vil der blive sat en deadline når vi får et seriøst bud (over 10tkr).

Jeg kan godt huske at du havde et produkt til køreskoler, så systemet ville jo være en rigtig god investering for dig, når du kan sælge det samtidig med dit andet produkt Smile.

Men du skriver bare når du ved noget, vi skal nok holde tråden opdateret hvis der skulle ske noget nyt.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bumper lige :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke haft tid til at se på det endnu..

Men hvis den person der køber det, ikke har nogen kontakt til køreskoler , så må i gerne henvise dem til mig. Jeg har et spændende projekt i støbeskeen.

Jeg håber at kunne byde seriøst ind, inden fredag

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi fået vores første seriøse bud ind på 11.000 :-)

I den anledning har vi også fastsat en frist for sidste bud til på lørdag kl 20.00

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der under 24 timer tilbage, højeste bud er stadigvæk 11.000 kr. 

Der er tid endnu, hvis du ønsker en forretning med et stort potentiale og et super godt system.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)