Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings tilbud til alle!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger en eller flere personer til at gøre et stykke arbejde for mig inden for markedsføring af produkter, jeg ejer CoverFred.com som jeg gerne ville have markedsført på den måde, hvis i sørger for at der dagligt er mere end 5 kunder i biksen får i fast 20% på alle mine produkter.

I kan evt. blive betalt i kr.

Mvh

CoverFred

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Frederik.

Du har lavet ret mange emner i samme genre som dette. De relatere alle til din webshop. Efter min mening bør du starte et andet sted, nemlig ved at få rettet op på din webshop. Visuelt harmonere den slet ikke med de produkter du prøver at sælge. Med få ændringer, kan du få en meget mere indbydende webshop. Prøv at lade et par venner se den igennem. Få dem eventuelt til at skrive en liste med ti kritikpunkter, som du kan arbejde udfra.

Dbh. Casper

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:32

Hej Frederik

Du er godt nok en ihærdig shop ejer :)
Hvis jeg må komme med et godt råd, synes jeg du skulle få frisket dit design op. Du har tidligere spurgt hvad amino folket synes om dit design, og der var mange der forslog at du fik et nyt.

Nu virker det til at det går meget stille med salget, siden du søger nogen til at lave lidt markedsføring.
Tror du ikke det var værd at lytte til den konstruktive kritik der er kommet her fra amino?
Med et nyt design, vil det helt sikkert også være nemmere at få folk til at henvise til din shop.

Blot et venlig råd :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:33

Der var Casper lige 10 sekunder hurtigere end mig :)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:35

Må også sige at citronen vist nok er klemt lige rigeligt. Som jeg skrev andet steds, måske er det tid til, at finde et andet sted at reklamere for din shop eller måske prøve dig af på Facebook.

Jeg har nu set omkring 20 reklametråde for din shop og jeg har ingen iphone eller ipad...

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 17:39

Det er en umulig opgave du lægger på bordet her ! mange her på amino kan skaffe dig
potentielle kunder men det hjælper bare ikke hvis de flygte fra din side så
snart de ser den. Så lyt til hvad andre skriver, Det er et must hvis du vil
sælge noget at du får lavet den shop om ! Med venlig hilsen Martin

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja kunderne flygter.

Min bror så den tilfældigvis imens jeg var inde på den, og han ville aldrig nogensinde bruge sit kort i den shop.

Den er forfærdelig grim, uharmonisk, ikke indbydende, utroværdi og uproffesionel. Alt dette er noget man vil undgå med en webshop. Få en ny!

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Shh Aps Skrevet kl. 18:10

Hej CoverFred

Send en PM - så vil jeg gerne hjælpe ub, med din hjemmeside - jeg synes faktisk det er nogle lækre produkter du har fundet.

MVH

RR

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 18:19

Ja CoverFred tjek http://192.dk er det ikke sådan et system du skal have ?

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:39

Køb bogen: e-pusher.dk. Den er skrevet af manden bag bl.a. Jubii, SpamFighter og Amino her :)

Med den bog i hånden, behøver du ikke betale andre 20% for at gøre dit arbejde. Det er hårdt arbejde med en webshop, og det aller bedste råd jeg kan give dig er: LYT TIL ANDRES RÅD!! det er trods alt dem der skal købe i din butik.

Og for guds skyld, gør noget ved det design. Det indbyder slet ikke købelystne danskere til at købe dine produkter. Farverne sort, rød og gul, er ikke "købe" farver, men mere dårlig satanist 90'er design.

Undskyld jeg er så direkte, men der er så mange her på amino der har prøvet at sige det på en pæn måde, så måske det her hjælper lidt :)

Held og lykke, med arbejdet :) Jeg håber du får noget salg på din side :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)