Jeg mangler en, som kan lave en frontend til android platformen. Bliver der noget positiv økonomi ud af applikationen, får du naturligvis en passende andel af dette ellers er der ingen økonomi i opgaven :-( Der er tale om en rimelig simpel applikation, som skal præsentere data fra forskellige MySQL databaser til brugerne. Jeg tænker umiddelbart, at der vil være 1 hovedside, hvorfra at man kan tilgå 5-6 forskellige visninger af data med tilhørende undersider, som brugeren naturligvis vil kunne sortere efter dato, alfabetisk osv. Jeg skal gerne lave grafikken til applikationen (baggrunde, knapper mm). Jeg forventer dog, at du har styr på grundprogrammeringen af platformen inkl. dataforbindelser og opsætning af selve flowet/navigeringen i applikationen. Kan du tillige lave apps. til IOS platformen er det naturligvis et plus, men umiddelbart er det min tanke at få denne applikation ud på Android i første omgang. Der er kun tale om et dansk marked pt. til denne. Jeg har en del øvrige applikationer i tankerne, såfremt at vi i forlængelse af ovenstående opgave mener at der er basis for et løbende samarbejde.
|
Kan du lave en android frontend og er interesseret i et samarbejde
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)