Håber i nyder sommeren selvom været til tider ikke altid har været som ønsket :)
Jeg har brugt sommerferien på at lave endnu en affiliatehjemmeside og håber derfor i lige vil tage et kig på den, og evt, stemme på de netværk som i synes er godt.
Forklare alle ting på undersider bi ting hvad er affiliate , hvad tilbyder de forskellige og hvad mener du om de forskellige ordninger altså ikke bare links videre og ingen tekst om det , der står noget nederste på forsiden men det forklare ikke alle disse ordninger
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er nogle luftproblemer, flugteproblemer og tekstlængdeproblemer som jeg ser det. Giv det hele noget mere luft og sørg for at det optisk flugter lidt mere. Dine tekstlinier er sindsygt lange og mangler lidt line-height og luft mellem afsnit. Ja og faktisk flere afsnit.
---------------
Din tabeltop ligner at den er klikbar - jeg klikker helt tosset på den...men ingen reaktion :´(
---------------
Træk fluebenene (og udråbene(?)) om på den anden side af teksten. 4 stjerner? Plejer der ikke at være 5? Din cta-knap har en "inaktiv" farve - grå. Det er her de skal klikke jo - giv den mere powah!
---------------
Wall of text incoming! Igen her - alt for lidt luft og aaaaaaaalt for lange linier. Hvad sker der med IM-ikonet?
---------------
Bricks of text... Footeren trænger også til meget mere luft. Og igen afsnitsafstand - og afsnit. Dvs. teksten godt kunne deles i ihvertfald 2 afsnit.
Udover det er den bare lidt kedelig - men det kan jo være helt med vilje.