Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs bog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har læst "Iværksætter til jeg dør"? Overvejede at købe den, men vil ikke betale 300 kr, hvis det bare viser sig at være skulderklap og selvindsigt.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:55

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:00
Hej Jens

Jeg er lige blevet færdig med at læse den og jeg fandt den meget indsigtsfuld, ment på den måde at den satte en masse brikker på plads oven i mit hoved omkring aktuelle problemstillinger i min hverdag som iværksætter pt.

Så jeg vil anbefale bogen på det kraftigeste:)

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:03
Hejsa
Jeg syntes jeg havde meget glæde af at læse den, og vil da helt klart anbefale dig også at læse den.
Angående de 300kr, så skal det da lige siges at den skulle kunne downloades gratis et eller andet sted på borsen.dk
Der var en tråd om det her inde for ikke så længe siden, som du sikkert kan finde igen.

Mvh Peder

P.s. Det skal dog siges at gratis udgaven mangler det sidste kapitel, men om ikke andet så er det da i hvert fald en temmeligt omfattende smagsprøve.

EDIT: Hov der var jeg vist lidt sløvpå tasterne...
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. May 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:22
Hej.

Bogen kan stærk anbefales,da det er giver et godt indblik i Martins liv og hvad der sker i hoved på ham :-)

Dog synes jeg at de "reklamer" der er i bogen, skulle have været på den gratis udgave som man kan downloade,istedet for i bogen.

Den koster trods alt 299 kr.

mvh

Palle

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:57
Tak for jeres svar. Jeg ser om jeg ikke kan komme igang med PDF udgaven... Takker
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:02
Kanon fed bog, den er meget underholdende at læse om og bestemt ikke tosset for mange mennesker.
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:19
Den kan helt klart anbefales... spændende, informativ og velskrevet.

Men den er alt for kort, et par timer og så var den læst. Jeg ville gerne have hørt lidt mere om Martins tid i jubii.

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:47
Dato: 27-03-2007 12:51:32 Forfatter:Jens Lund Er der nogen der har læst ''Iværksætter til jeg dør''? Overvejede at købe den, men vil ikke betale 300 kr, hvis det bare viser sig at være skulderklap og selvindsigt.

Ja hvor god er den bog egentlig?

Jeg har lige læst den derfor denne kommentar til bogen.

Først:

Jeg er nok en af de første der har været foredragsholder på iværksætter kurser først i firserne.

Og hvis jeg sammenligner med hvad vi dengang lærte iværksættere og så til i dag er der en kæmpe forskel.

Iværksætterne fik som regel følgende foredrag

Altid erhvervschefen fra den pågældende kommune,

Som regel pralede han med hvilken indflydelsesrige personer i kommunen han kendte og hvor mange frokoster han havde været med til.

Det kunne nemt tage et par timer.

Så kom revisoren og sagføreren med deres indlæg.

De var jo som regel næsten identiske.

Det var altid en lang salgstale om at man overhovedet ikke kunne starte en forretning op uden at konsultere disse herrer.

(Hold da kæft hvor har de da plukket mange iværksættere skaldet i tidens løb)

Nå men tilbage til Martins bog.

Hvis jeg i dag igen skulle være med til at uddanne iværksættere ville den bog indgå som pensum for enhver iværksætter. Så god er den faktisk.

Nu skal man jo aldrig læse en bog ukritisk og det gælder selvfølgeligt også Martins bog ”Iværksætter til jeg dør”

Men for pokker som den ville være god i en klasse som debatindlæg og gruppearbejde hvis man skulle undervise iværksættere.

Og jeg ved faktisk hvad jeg taler om, jeg har været instruktør i 25 år og det er netop den slags materiale man savner som instruktør.

Jeg kan derfor varmt anbefale dig bogen den er alle pengene værd, men med den lige som alle andre bøger, lad den ikke stå alene som en guru.

Men brug bogen til at få endnu mere viden og indblik i netop det du vil iværksætte.

Bruger du bogen sådan er den en af de bedste iværksætter bøger der nogen sinde er skrevet på Dansk

Og husk
Er du træt af spam så er det www.null-spam.dk

Med venlig hilsen Bjarne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)