Hej Amino'er :) - Jeg har her de sidste dage siddet og arbejdet med blogtips.dk. Jeg vil gerne have lidt feedback: - Kan I lide designet? Udstråler det seriøsitet? - Hvad synes I om denne artikel: Få mere trafik på din blog? - Hvad med 'Gæsteblogger'-siden? Ser ansøgningsformen god ud? Kunne du finde på at anvende den og ansøge om at blive gæsteblogger? - Jeg skal bruge nogle billeder. Har tænkt mig at købe dem hos istockphoto, men jeg vil lige høre, om I kender andre sites, hvor billederne er af ligeså god kvalitet, men bare billigere? - Jeg får lavet et logo enten i dag eller i morgen :-) Jeg vil da lige indskyde, at jeg har opnået so far at ligge nr. 1 på Google med søgeordet 'blogtips' og nr. 3 med søgeordet: 'blog tips' - det er jeg ret stolt over! :) Mvh. Christian |
Hej Christian.
Jeg synes faktisk, at det er et meget godt site, som du har fået banket sammen.
Dine artikler er generelt velskrevne - omend jeg måske ikke vil bruge SKATs "Tast-Selv" løsning som et eksempel på noget, som rigtig mange bloglæsere gerne vil læse om
Dine menupunkter bør desuden først smides på, når du rent faktisk har noget indhold i den pågældende kategori. Brugerne flygter, ligeså snart de opdager, at dit website kun er halvt færdigt.
Du kan også overveje at putte lidt farver på dit website - ikke ren flower power, men bare lidt liv.
Og som du vist selv er inde på i et af dine indlæg, så brug en plovmand på et logo. Det kan sænke din afvisningsprocent med mindst en håndfuld procentpoint (afvisningsprocent = andelen af brugere, der kun ser én side på dit website, inden de smutter igen).
Hvis du får rettet op på disse issues og generelt får fyldt lidt mere indhold på, så lægger jeg gerne navn til et indlæg om AdWords optimering om et par måneder, hvis du lige minder mig om det.
Mvh Troels.