Vi er i gang med et projekt hvor vi giver websites mulighed for at tjene penge på annoncer. Vores koncept går ud på, at vi kommer med bannerannoncer og så får de websites der er med, betaling for hver tilmelding de hverver på deres website.
Så hvis du har et website du gerne vil tjene penge på er du velkommen til at skrive til mig på oli.olsen@gmail.com
Måske er jeg interesseret. Men kan du fortælle hvor meget man ca tjener per klik og sådan eller bliver man betalt per måned bare for at have annoncerne eller hvad?
Indtjeningsmulighederne er gode da vi laver et 50/50 split på alle leads som vi får fra jeres site. Beløbene ligger på 2-4 kr. pr. lead. Der er tale om danske anonncører som vi skaffer leads til.
Vi adskiller os fra de andre da vi har et meget specifikt fokus på opsamlig af leads og ikke salg af produkter.
Indtjeningsmulighederne er gode da vi laver et 50/50 split på alle leads som vi får fra jeres site. Beløbene ligger på 2-4 kr. pr. lead. Der er tale om danske anonncører som vi skaffer leads til.
Vi adskiller os fra de andre da vi har et meget specifikt fokus på opsamlig af leads og ikke salg af produkter.
Nu har jeg selv et par affiliate sites og må da indrømme at jeg synes godt nok ikke at 2-4 kr er noget at komme efter .. 100 leads, så har du tjent måske 300 kr ..
Det måske bare mig, der slet ikke har nok trafik til sådan noget?
Det lyder i mine øjne bare som et dårligt affiliate netværk? Kan ikke se hvad i skulle lave som et affiliate netværk ikke allerede laver? og 50/50 er et utroligt dårligt split, hvis i sammenligner med dem der i forvejen er på markedet.
Måske har jeg bare været dårlig til at beskrive vores konsept som ikke er et affiliate netværk. Jeg tror at jeg vil følge Martins råd og tage kontakt til de affiliate netværk som er der i forvejen. Tak for responsen.