Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger websites der er interessered i at tjene penger på deres annoncepladser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er i gang med et projekt hvor vi giver websites mulighed for at tjene penge på annoncer. Vores koncept går ud på, at vi kommer med bannerannoncer og så får de websites der er med, betaling for hver tilmelding de hverver på deres website.

Så hvis du har et website du gerne vil tjene penge på er du velkommen til at skrive til mig på oli.olsen@gmail.com

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 12:24

Hej!

Måske er jeg interesseret. Men kan du fortælle hvor meget man ca tjener per klik og sådan eller bliver man betalt per måned bare for at have annoncerne eller hvad?

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde 

-

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 13:27

Man tjener per action dvs. at man tjener penge hver gang en bruger tilmelder sig vores service.

Fra SLET MIN KONTO
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:29

Hejsa,

Det lyder fristende.

Men kan du være lidt mere specifik med indtjeningsmuligheder? hvad er beløbene? Hvilke anonncører er der tale om?

Og hvor adskiller I jer i forhold til f.eks. Tradedoubler og PartnerAds?

Med Venlig hilsen

Thomas Neessen

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 13:48

Indtjeningsmulighederne er gode da vi laver et 50/50 split på alle leads som vi får fra jeres site. Beløbene ligger på 2-4 kr. pr. lead. Der er tale om danske anonncører som vi skaffer leads til.

Vi adskiller os fra de andre da vi har et meget specifikt fokus på opsamlig af leads og ikke salg af produkter.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:55

oliol:

Indtjeningsmulighederne er gode da vi laver et 50/50 split på alle leads som vi får fra jeres site. Beløbene ligger på 2-4 kr. pr. lead. Der er tale om danske anonncører som vi skaffer leads til.

Vi adskiller os fra de andre da vi har et meget specifikt fokus på opsamlig af leads og ikke salg af produkter.

Nu har jeg selv et par affiliate sites og må da indrømme at jeg synes godt nok ikke at 2-4 kr er noget at komme efter .. 100 leads, så har du tjent måske 300 kr ..

Det måske bare mig, der slet ikke har nok trafik til sådan noget?

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 14:01

Det kommer an på hvor mange besøgende du har. Vi har en meget høj click rate på vores annoncer som ikke kan sammenlignes med andre affiliate sites. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:06

oliol:

Det kommer an på hvor mange besøgende du har. Vi har en meget høj click rate på vores annoncer som ikke kan sammenlignes med andre affiliate sites. 

Hej.

Hvorfor tilmelder du ikke bare annoncerne til PartnerAds?

På den måde er de sites som ønsker at køre kampagnerne også sikret deres penge.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliol,

Det lyder i mine øjne bare som et dårligt affiliate netværk? Kan ikke se hvad i skulle lave som et affiliate netværk ikke allerede laver? og 50/50 er et utroligt dårligt split, hvis i sammenligner med dem der i forvejen er på markedet.

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 14:32

Hej Jesper,

Måske har jeg bare været dårlig til at beskrive vores konsept som ikke er et affiliate netværk. Jeg tror at jeg vil følge Martins råd og tage kontakt til de affiliate netværk som er der i forvejen. Tak for responsen.

Vh,

Oli

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)