|
Jeg er nu efterhånden kommet så langt, at jeg føler for at flytte firmaet ud af privaten.. Jeg er derfor på udkig efter et lille kontor med plads til 1-2 personer (bare 1 i starten). Er der nogen der evt. kender til et kontorhotel, nogle små/billige kontorer, eller lignende i vejle, må i meget gerne sige til.. Forestiller mig en pris på 1500-2500 om måneden, er det MEGET urealistisk ?. Hvis der er nogen der har et størrer kontor, hvor jeg evt. kan leje mig ind med et skrivebord og et par skillevæge, må i også meget gerne sige til :).. Mener jeg at have hørt om der er nogle der har gjordt nogle steder.. |
Lille kontor - Vejle
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
|
|
Hmm.. Det kunnne da faktisk godt være smart hvis vi delte om et 3-mands fx.. Du kan da lige skrive til mig på brian@inmende.dk .. Et 3-4 mands burde være nemmere at skaffe end et 1-2 mands, så vidt jeg har hørt. Og billigere for os begge, hvis vi splitter prisen. |
|
Hej Brian I tidernes morgen, var der i Havnegade (det gamle Jeppe Jensen Gården) et iværksætter hus, som kunne tilbyde det du søger, ved faktisk ikke om det stadig er muligheder i den retning..Det var i en af kommunens ejendomme søger også selv efter et mindre kontor nær centrum.. Venlig hilsen Poul Erik Sørensen |
|
|
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem