Skal jeg låse "malertips" af, så det kun er "fans" der kan se med ?
Det er da fedt at sidde og "lege" og finde ud af, hvad man kan med facebook 
Hvis du med "låse malertips af" mener, om du skal have en "sluse" der betyder, at man først kan se det hele, når man har trykket "synes godt om", så vil jeg sige ja - det bør du gøre.
Du kan fx. lade de første 3 malertips være synlige for alle, men samtidig fortælle, at hvis man trykker "synes godt om" får man resten at se.
Omkring designet, så ville jeg nok arbejde lidt med det visuelle, og evt. fjerne etiketterne øverst - alternativt smide dem i bunden.
Jeg ville ikke præsentere "hele" bloggen på facebook, men "nøjes" med en "appetitvækker", og derefter hurtigst muligt få ledt folk videre til bloggen/hjemmesiden.
Den farve du bruger i logoet på facebook er noget lysere, end det logo du har på hjemmesiden.
Det er for så vidt pænt nok, når man står på din facebook forside. Men når man kikker på den miniature, der står til venstre for dine vægopslag, er det meget lyst - og kan måske "forsvinde", når det kommer ud på folks væg, hvor der jo er mange andre miniaturer. Så det handler om, at din miniature også "trænger igennem".
Jeg vil også foreslå dig at udnytte Logo-Striben (dit logo/"profilbillede") noget mere, fx. til et budskab. Du kan lave den helt op til 540 pix høj.
Endelig har du også mulighed for at bruge de 5 billeder i toppen som "spot-annoncer" med budskaber, "billede-knapper" - eller hvad vi nu skal kalde dem 
Håber at du kunne bruge dette til noget.
/philip
facePEOPLE.dk