|
Jeg ved at det ikke er så aktuelt i denne undergruppe, men ... Jeg har altid gået med tanken om at det kunne være ret spænende at indrette en bolig i en hal... Problemet er dog at finde en hal. De lokaler som jeg har fundet interessante, udlejes som regel til erhvervs brug... Er der nogen der har en idé om hvordan man ellers kunne få fat i ét stort rum på ca. 100-200 m2 og hvordan man evt. kunne takle det med at man egentligt mest skal bruge det til at bo i? Hilsner, Steph |
Jeg kan sagtens genkende den drøm, og vi kender boligformen fra mange film, hvor især de rigtig seje bohemetyper har sådan en bolig.
Jeg kender en familie, som bor i en nedlagt skole. De har gymnastiksalen som en del af deres bolig.
Hvis du køber en nedlagt skole, kan du indrette gymnastiksal inkl. omklædningsrum til din egen bolig og udleje resten af skolen som bolig.
Problemet er, at der mangler den knirkende vareelevator, som kan løfte dig og din Harley direkte ind i stuen.
Desuden ligger den slags skoler ofte langt ude på landet, hvor din boligtype typisk hører til i et bymiljø.
Et andet problem er opvarmningen, men det løser du jo nok.
Held og lykke med boligjagten.
mvh Hans
Bliv gratis medlem