Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start som selvstændig....Mødebooker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg håber jeg kan modtage lidt hjælp, med mit spørgsmål.

Jeg er en "ung" fyr på34, har været selvstændig før, med egen Flisebutik, men jeg vil nu igang med noget nyt.

Jeg har arbejdet som mødebooker og vil gerne være selvstændig.

Mit spørgsmål er så, Hvordan hvor mange kunder skal evt. have.

Jeg har en tanke om 3 til 4kunder som jeg kan ringe for, men hvilken branche ved jeg ikke helt, det jeg har ringet indenfor er Telebranchen, men det er lidt svært at være selvstændig for de helt store, Telenor, Telia Tdc.

Det som jeg vil tilbyde mine kunder er, seriøse troværdige møder med høj kvalitet, og at kunderne får en enkelt person og ikke et callcenter. Jeg har booket 4 til6 møder om dagen på fritids basis. Min anden udfordring er at jeg ikke har nogle midler til at starte på, altså en lille sikkerhed fra start. Og jeg står uden arbejde fra 31/8, selvfølgelig med mulighed for A-kasse, men det er bestemt ikke noget jeg ønsker...hvem gør det.

Er der ikke en eller flere som har idér eller forslag, eller tanker om det som jeg har skrevet. evt. en partner

Glæder mig til a se nogle svar.

DBH

Henrik

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 16:24

Nu kræver mødebookning ikke nogen særligt stor investering.

Hvor mange kunder ska du have? Ja, hvor mange har du brug for ?

Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 16:33

Hej

Nej noget stort, men det er altid svært i starten når der ikke er nogen fast indtægt.

Har tidligere været selvstændig med egen Flisebutik, dette kan dog ikke samlignes.

Jeg har en tanke om 2 til 4 kunder til at starte med, som jeg kan ringe fast for.

Og en lille pose penge.

Er dog stadig i tvivl om hvad jeg skal ta pr. møde, er godt klar over der er forskellige form af møder.

Jeg har ca. 4 til 6 møder om dagen, fra mit job som mødebooker for en Telenor butik.

Hislen

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:23

Hej Henrik

Ligesom til alle andre AMINO'er, vil jeg anbefale dig at beskrive dig selv, info om CV mv. Hvem ved måske er der kunder for dig her på AMINO, men vi ved jo ikke engang hvor du kommer fra geografisk mv.

Hilsen Daniel

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 11:51

Start da bare op, og byg det op langsomt.  spar på pengene  og opbyg kabital.  så kan du jo selv se hvor meget du skal lave for at overleve.

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 13:35

Hej Daniel

Tak for dit indlæg, nu har jeg skrevet lidt om de forskellige ting. ;-)

Tak for tip.

Hilsen

Henrik

Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 13:37

Hej Martin

Tak dit indlæg, jeg er helt med på at prøve sig frem, men er lidt usikker på regler, nu når jeg står uden job pr. 31/8, omkring hvad jeg må og kan, når jeg skal modtage A-kasse.

Hilsen

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:47

Hej Henrik

Er ret sikker på at du kan have egen virksomhed og få penge fra A-kassen samtidigt. Evt. spørg det nærmeste væksthus, den slags kender de meget til. Det koster ikke noget at spørge...

Hilsen Daniel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)