Hej, Jeg håber jeg kan modtage lidt hjælp, med mit spørgsmål. Jeg er en "ung" fyr på34, har været selvstændig før, med egen Flisebutik, men jeg vil nu igang med noget nyt. Jeg har arbejdet som mødebooker og vil gerne være selvstændig. Mit spørgsmål er så, Hvordan hvor mange kunder skal evt. have. Jeg har en tanke om 3 til 4kunder som jeg kan ringe for, men hvilken branche ved jeg ikke helt, det jeg har ringet indenfor er Telebranchen, men det er lidt svært at være selvstændig for de helt store, Telenor, Telia Tdc. Det som jeg vil tilbyde mine kunder er, seriøse troværdige møder med høj kvalitet, og at kunderne får en enkelt person og ikke et callcenter. Jeg har booket 4 til6 møder om dagen på fritids basis. Min anden udfordring er at jeg ikke har nogle midler til at starte på, altså en lille sikkerhed fra start. Og jeg står uden arbejde fra 31/8, selvfølgelig med mulighed for A-kasse, men det er bestemt ikke noget jeg ønsker...hvem gør det. Er der ikke en eller flere som har idér eller forslag, eller tanker om det som jeg har skrevet. evt. en partner Glæder mig til a se nogle svar. DBH Henrik |
Nu kræver mødebookning ikke nogen særligt stor investering.
Hvor mange kunder ska du have? Ja, hvor mange har du brug for ?