Jeg har i snart 2 uger designet og kodet min nye affliate site merbillig.dk. Jeg har idag lagt en start på et point system ud og vil gerne have det testet.
Jeg tænkte derfor på om der var nogle Amino'er der vil tjekke systemet på dette link.
For at kan tjekke om det dur optimalt vil jeg lige skrive en liste over hvad systemet burde gøre atm.
oprettelse af bruger.
på login siden fremkommer der en hilsen med ens navn.
efter man har deltaget i en konkurrence/spørgskema forhøjes antal point.
efter deltagelse i en konkurrence/spørgskema burde dette fjernes fra den enkelte brugers side.
Jeg håber der er nogle der kunne tænke sig at hjælpe mig, og hvis i har brug for hjælp selv, må i endelig skrive til mig!
De bedste hilsner, Jonathan Stoker www.merbillig.dk
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
Jeg gider ikke deltage i dine surveys, og på den måde få min indbakke fyldt med reklamer fra "Camilla", "Louise" og hvad de ellers kalder sig. Men generelt så er dit system ulogisk opbygget. Du gemmer eksempelvis dit link til medlemssiden ret godt, efter man er logget ind. Prøv at at fremhæve de ting du gerne vil have brugeren til at gøre.
Men generelt så er dit system ulogisk opbygget. Du gemmer eksempelvis dit link til medlemssiden ret godt,
Jeg har ikke lagt noget link ud til medlemssiden endnu eftersom jeg gerne ville høre fra Amino'er hvad jeg kunne gøre bedre på selve siden, før jeg lagde det ud til alle andre.
Casper Schneidereit:
Prøv at at fremhæve de ting du gerne vil have brugeren til at gøre.
Ja okay, det kan jeg godt se.
Tak for svar :)
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu