Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilte 20 mbit - men fik kun 6 mbit

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal/vil ikke bruge dette indlæg til at "flame" nogen, tværtimod.

Det første jeg gjorde i dag var at ringe til Dansk Net, fordi jeg mente at vores internet hastighed var meget ustabil - og rigtig nok fik jeg af vide at jeg faktisk kun modtog 5-6 mbit (som kunne presses igennem tlf stikket), selvom vi går og betaler til en 20 mbit. Jeg er skuffet og indebrændt over at man ikke får den slags af vide, at tlf stikket rent faktisk ikke kan presse mere ud uanset hastighed (og hvor langt væk centralen ligger).

Dog fik jeg en super kundeservice!

Det jeg reelt vil høre om, er, er der nogen som ved hvordan jeg kan få en høj hastighed? Tror ikke vi har fiber her, men om det kunne køres igennem "skyen" eller tv'et eller noget? Mit hjemme arbejde bærer præg af en høj hastighed, derfor er det vigtigt for mig.

Skal lige siges at jeg bor i Herlev, Storkøbenhavn.

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:53

Bestil 3.dk de har 32 mbit i meste af storkøbenhavn og det høre du jo med til bor jo i herlev og meget dejligt kunne side overalt næsten i københavn med lynhurtigt internet

oveni vis er jylland fyn mv, er de flere steder også oppe på 32 mbit , ingen pt. hvad jeg ved har inegen bedre mobil internet med højhastighed end 3.dk

http://www.3.dk/Privat/Mobilt-bredband/Hastighed-og-dakning/Daekning1/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Brian Jørgensen:

Hej Amino

fik jeg af vide at jeg faktisk kun modtog 5-6 mbit (som kunne presses igennem tlf stikket), selvom vi går og betaler til en 20 mbit. Jeg er skuffet og indebrændt over at man ikke får den slags af vide, at tlf stikket rent faktisk ikke kan presse mere ud uanset hastighed (og hvor langt væk centralen ligger).

Ja, det er en utrolig branche og nok også den eneste, der kan få lov til at sælge deres varer på den måde.

Forestil dig, at supermarkedet reklamerer med OP TIL ½ kilo oksekød, Guldkorn osv. i pakkerne og du så risikerede at skulle få 200 gram?!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:58

Vedrørende Mikaels ide, så skal du lige skal være opmærksom på, at ved mobilt internet er fair use grænserne relativt lave. Ved 32 Mbit hos 3 er den den 20 Gb. Det er dog en rigtig god backup linie at have til sit kontor, hvis eksisterende internet går ned (som du så også har oplevet kan jeg forstå).

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:04

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Forestil dig, at supermarkedet reklamerer med OP TIL ½ kilo oksekød, Guldkorn osv. i pakkerne og du så risikerede at skulle få 200 gram?!

Lige præcis!

Det er ikke mobilt internet jeg søger (men andet kan vel så ikke lade sig gøre??)

Ellers tak for svaret Casper og Mikael.

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Brian Jørgensen:

Tror ikke vi har fiber her, men om det kunne køres igennem "skyen" eller tv'et eller noget?

TDC købte da fibernettet af Dong, så der må da være en mulighed?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:11

Casper Schneidereit:

Vedrørende Mikaels ide, så skal du lige skal være opmærksom på, at ved mobilt internet er fair use grænserne relativt lave. Ved 32 Mbit hos 3 er den den 20 Gb. Det er dog en rigtig god backup linie at have til sit kontor, hvis eksisterende internet går ned (som du så også har oplevet kan jeg forstå).

194 kr for 32 mbit synes jeg er virkelige billigt især når man ikke selv har i min ejemdom højhastighed internet

http://www.3.dk/Business/Mobilt-bredband/Abonnementer/EazyInternet-Professional/ prisen ved tilkøb kender jeg ikke

2O GB brugt trafik er mener jeg aldrig har været oppe på bare nær ved ligger maks ved 6-7 om måneden kan jeg se og jeg er da del online amino.dk og 1000 andre steder og tit flere ting på engang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 15:14

Grunden til man sælger produktet "Op til" er, at der spiller SÅ mange faktorer ind, når man leverer internet via kobberkablerne, som kan påvirke hastigheden. Støj samt dårlige kabler er de højeste "syndere" til lav hastighed/dårlig forbindelse.

Jeg ville anbefale dig at tage kontakt til yousee, da de leverer via COAX nettet, og kan som oftest levere højere hastighed end dem på telefonkablerne.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:14

Det kan også sagtens være den rigtige løsning for Brian. Jeg bruger mange stream tjeneste, samt youtube, og det dur derfor ikke for mig, pga. mit forbrugsmønster. Jeg ville bare oplyse om det, så Brian kan træffe det rigtige valg :-).

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 15:36
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)