Hej Amino Jeg skal/vil ikke bruge dette indlæg til at "flame" nogen, tværtimod. Det første jeg gjorde i dag var at ringe til Dansk Net, fordi jeg mente at vores internet hastighed var meget ustabil - og rigtig nok fik jeg af vide at jeg faktisk kun modtog 5-6 mbit (som kunne presses igennem tlf stikket), selvom vi går og betaler til en 20 mbit. Jeg er skuffet og indebrændt over at man ikke får den slags af vide, at tlf stikket rent faktisk ikke kan presse mere ud uanset hastighed (og hvor langt væk centralen ligger). Dog fik jeg en super kundeservice! Det jeg reelt vil høre om, er, er der nogen som ved hvordan jeg kan få en høj hastighed? Tror ikke vi har fiber her, men om det kunne køres igennem "skyen" eller tv'et eller noget? Mit hjemme arbejde bærer præg af en høj hastighed, derfor er det vigtigt for mig. Skal lige siges at jeg bor i Herlev, Storkøbenhavn. |
Bestil 3.dk de har 32 mbit i meste af storkøbenhavn og det høre du jo med til bor jo i herlev og meget dejligt kunne side overalt næsten i københavn med lynhurtigt internet
oveni vis er jylland fyn mv, er de flere steder også oppe på 32 mbit , ingen pt. hvad jeg ved har inegen bedre mobil internet med højhastighed end 3.dk
http://www.3.dk/Privat/Mobilt-bredband/Hastighed-og-dakning/Daekning1/