Hej Alle Hvis i skulle stå med en webshop i ikke kan komme af med, jamen så sæt den til salg på www.webshop4sale.dk, der kan du sikkert heller ikke komme af med den, men det er ganske gratis! Vi gik i luften for ca 15 minutter siden og der har allerede været 4 unikke - det tegner lovende. Spøg til side - 5 unikke! Håber i vil benytte Jer af siden, og fortæl os endelig hvor mange fejl siden rummer og hvad vi kan gøre bedre, så retter vi det hele i næste omgang. Syntes vi kan fornemme et behov for et sted der kun rummer webshops, så med tid kan vi forhåbetlig sammen få det op at stå og få siden tilpasset så alle bliver tilfredse (sikkert umuligt, men vi prøver gerne..) (Det eneste der nager mig er, at Thorborg sagde i "Danmarks´s bedste idé" at 2 venner ikke kan drive forretning sammen uden det går galt - det var ca 10 minutter inden min ven og jeg skulle "on air" - arrgghh) Kig forbi og fortæl os hvad vi kan gøre bedre - det er stadig beta versionen. Mvh IK |
Vi gik i luften for ca 15 minutter siden og der har allerede været 4 unikke - det tegner lovende.
Spøg til side - 5 unikke!
Det var da ikke så underligt når man vælger at spamme et forum ;)
Syntes vi kan fornemme et behov for et sted der kun rummer webshops, så med tid kan vi forhåbetlig sammen få det op at stå og få siden tilpasset så alle bliver tilfredse (sikkert umuligt, men vi prøver gerne..)
Kig en ekstra gang på designet, det er ikke særlig indbydende, og ligner en template. Derudover er skriften ekstrem lille hos mig, men det kan skyldes jeg har brug for briller
Syntes vi kan fornemme et behov for et sted der kun rummer webshops, så med tid kan vi forhåbetlig sammen få det op at stå og få siden tilpasset så alle bliver tilfredse (sikkert umuligt, men vi prøver gerne..)
Kan du ikke lige ridse op hvad fordelene skulle være i at den kun rummer webshops? For mig ligner det bare lidt en plat kopi af hvad Martin Thorborg har knoklet med den sidste måneds tid med her på amino.
Kig forbi og fortæl os hvad vi kan gøre bedre - det er stadig beta versionen.
Kig forbi og fortæl os hvad vi kan gøre bedre - det er stadig beta versionen.
Kig en ekstra gang på designet, det er ikke særlig indbydende, og ligner en template. Derudover er skriften ekstrem lille hos mig, men det kan skyldes jeg har brug for briller