Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her kan du købe og sælge Webshops

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Hvis i skulle stå med en webshop i ikke kan komme af med, jamen så sæt den til salg på www.webshop4sale.dk, der kan du sikkert heller ikke komme af med den, men det er ganske gratis!

Vi gik i luften for ca 15 minutter siden og der har allerede været 4 unikke - det tegner lovende.

Spøg til side - 5 unikke!

Håber i vil benytte Jer af siden, og fortæl os endelig hvor mange fejl siden rummer og hvad vi kan gøre bedre, så retter vi det hele i næste omgang.

Syntes vi kan fornemme et behov for et sted der kun rummer webshops, så med tid kan vi forhåbetlig sammen få det op at stå og få siden tilpasset så alle bliver tilfredse (sikkert umuligt, men vi prøver gerne..)

(Det eneste der nager mig er, at Thorborg sagde i "Danmarks´s bedste idé" at 2 venner ikke kan drive forretning sammen uden det går galt - det var ca 10 minutter inden min ven og jeg skulle "on air" - arrgghh)

Kig forbi og fortæl os hvad vi kan gøre bedre - det er stadig beta versionen.

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:00
Vi gik i luften for ca 15 minutter siden og der har allerede været 4 unikke - det tegner lovende.

Spøg til side - 5 unikke!

Det var da ikke så underligt når man vælger at spamme et forum ;)

Syntes vi kan fornemme et behov for et sted der kun rummer webshops, så med tid kan vi forhåbetlig sammen få det op at stå og få siden tilpasset så alle bliver tilfredse (sikkert umuligt, men vi prøver gerne..)

Kan du ikke lige ridse op hvad fordelene skulle være i at den kun rummer webshops? For mig ligner det bare lidt en plat kopi af hvad Martin Thorborg har knoklet med den sidste måneds tid med her på amino.

Kig forbi og fortæl os hvad vi kan gøre bedre - det er stadig beta versionen.

Kig en ekstra gang på designet, det er ikke særlig indbydende, og ligner en template. Derudover er skriften ekstrem lille hos mig, men det kan skyldes jeg har brug for briller

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 21:12
Hej Martin

Fordi den store Hr. Thorborg, med alt respekt selvfølgelig, kaster en virksomhedsbørs op ca 30 minutter inden vi vil launche vores lille webshop kan vi jo ikke bare kaste håndklædet i ringen. www.webshop4sale.dk er et sted hvor der KUN ligger webshops, i Hr. Thorborgs ligger der vist alle virksomheder?

Mange tak for tilbagemelding, det sætter jeg pris på.

No more Spam..

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:15
Jeg sagde heller ikke i skulle kaste håndklædet i ringen, men hvad fordelen var at det kun var webshops.

Den side i har til salg nu, er så vidt jeg lige kunne se ikke en webshop?
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 21:21
Syntes selv det ville være rart at have et sted hvor jeg vidste det kun var webshops og at jeg ikke lige pludselig sad og kiggede landsbrugmaskiner til salg
 Du har ret i at nabOOnline ikke er en webshop. Det var mere så man kunne se mekanikken, den bliver slettet snarest. God pointe !

Mvh

IK 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 23:38

Kig en ekstra gang på designet, det er ikke særlig indbydende, og ligner en template. Derudover er skriften ekstrem lille hos mig, men det kan skyldes jeg har brug for briller

Hej Martin

Syntes du dette design er bedre?

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 23:38
hov, mangelede lige link : www.webshop4sale.dk

Blogger & Tekstforfatter

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 23:44
Ja det synes jeg, men jeg synes stadig teksten er utrolig lille, og eftersom i har låst den så jeg ikke kan styrre den via browseren, så får jeg aldrig læst den tekst der står på jeres side...
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:57
Jeg må give Martin ret.
Da jeg var inde på din side, blev jeg også træt af at skulle koncentrere mig om at se på den lille tekst.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 08:04
Ok, jeg vidste ikke Amino´s gennemsnitsalder var 60! 

Vi retter det i løbet af dagen.

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)