Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et koncept som kan videre udvikles i Bulgarien?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt på bar bund med nye ideer og måske er der en som har et sk... godt koncept, som der kan udvikles videre på i Bulgarien.

Har du noget som du gerne vil dele for at udvide dit marked, så skriv løs. Du skal være super seriøs med dit/n Produkt/er og være god i din service/Backup.

MVH

Antonio

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:16

Antonio Forteza:

Jeg er lidt på bar bund med nye ideer og måske er der en som har et sk... godt koncept, som der kan udvikles videre på i Bulgarien.

Har du noget som du gerne vil dele for at udvide dit marked, så skriv løs. Du skal være super seriøs med dit/n Produkt/er og være god i din service/Backup.

MVH

Antonio

Hvorfor lige Bulgarien? Og søger du at være investorer for et koncept eller er det partner du er ude i? Eller noget tredje?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Er du da bosiddende i Bulgarien? Og i så fald i hvilken forbindelse (tænker arbejdsmæssigtSmile)?

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 11:25

Jeg er interesseret i at videre udvikle / opbygge et marked her i Bugarien hvor jeg er bosiddende, som har succes i DK

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 11:28

Ja jeg er bosiddende i BG, hvilket mit avartar også gerne skulle give udtryk for.

... det er selvfølgelig i arbejdsøjemed der er i min interesse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Antonio Forteza:

Ja jeg er bosiddende i BG, hvilket mit avartar også gerne skulle give udtryk for.

... det er selvfølgelig i arbejdsøjemed der er i min interesse.

Hvad er din baggrund? Og er der noget bestemt du eventuelt havde i tankerne mht. koncept?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:34

Hej Antonio

Vil meget gerne høre lidt mere om dig, og hvilke erfaringer du har - samtidig kunne jeg godt tænke mig og vide lidt mere om du allerede har opbygget en forretning eller om dette produkt du søger vil være start skud for dig.

Vi lancerer et helt nyt koncept/brand på Formland Messen her til August. - Vi har allerede fået aftaler i hus med agenter der skal håndtere salget i Norge og Sverige, og lige nu leder vi efter den rette person til at få vores koncept solgt i Tyskland.

Umiddelbart havde jeg ikke tænkt Bulgarien som et umiddelbart marked, men det kunne jo være du kunne fortælle mig mere om dette.

Konceptet er dansk design og groft ridset op nogle brugkunst produkter, men med et twist der giver de enkelte produkter mere end en anvendelses mulighed, og hvor den enkelte forbruger dermed kan slippe kreativiteten løs.

Ser frem til at høre fra dig.

Bendtsen

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 09:06

Hej Bendtsen,

Mine erfaringer er brede inden for detailhandel, restaurations os skønhedsbranchen. desuden har jeg haft flere års erfaring med byggebranchen i Spanien. Har nu arbejdet med at få vores skønhedssalon i Varna mellem de bedste, over de sidste tre år, det er lykkedes og har åbnet et spa-center i år. De drives nu af min kone og datter.

Mit ønske er noget nyt som kan udvikles her i Bulgarien, men det skal forstås, at der ikke findes den samme købekraft her i Bulgarien, som i DK. Jeg ved af erfaring at produkter fra DK er dyre og svære at finde marked til i BG, men det interesserer mig at vide mere.

MVH

Antonio

Fra Ikast
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Antonio

Jeg kunne da godt tænke mig at vide, om Bulgarien ikke har noget, det kan tilbyde Danmark? De er jo medlem af EU, så handlen kommer jo til at foregå let og elegant.

Nu ved jeg absolut intet om Bulgarien, men landet må da have produktion af forskellige varer og evt. også kunne tilbyde at eksportere disse - men hvilke??

Mvh

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 13:51

Hej min ven,

Der findes flere ting som kan eksporteres og samtidig er prisen uden moms. Kun ved videre salg i DK, skal der pålægges dansk moms.

Hvad havde du i tankerne?

Jeg er jo ikke bosiddende i DK og har derfor lidt svært ved at se, hvad der har interesse  og hvad der bevæger sig.

Tak for dit råd

MVH

Antonio

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)