Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler på engelsk og korrektur + gratis dansk artikel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Tilbyder artikler skrevet i flydende og perfekt engelsk af universitets studerende i England,

og engelsk korrektur læsning, evt fra standard engelsk til mere advanceret engelsk.

Smid en PB omkring hvad du vil have skrevet, og hvad du vil betale for det.

Alt foregår via Paypal.

Tilbyder derudover danske artikler skrevet af undertegnede gratis. Jeg kræver dog at man har en 

hjemmeside at bruge disse artikler på, og at man skriver feedback i tråden.

Rasmus

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

Har du egen hjemmeside der forklare dit produkt ?

hvilken priser køre i ca.

har i nogle referencer på opgaver før i har lavet og hvad siger kunderne og hvordan ser de ud disse artikler

jo selvfølgelige kunne jeg bruge en gratis artiklen til min stripper side , men det er ikke gratis som jeg ser det , det er et sammenlet tilbud hvor du får en vare og du betaler en pris og får du en dansk artiklen , dette motivere til at købe hos dig at få noget oveni samme pris og det beregner man samme om prisen så til sidste er billige eller ej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:05

Hej Mikael.

Jeg har valgt at udbyde de danske artikler gratis, da jeg har brug for nogle referencer.

De engelske udbydes billigt, og bliver som sagt skrevet af universitets studerende og en der netop har afsluttet bachelor.

Derudover hvis man har en side om sport eller kroppen kan der skrives meget avancerede artikler i engelsk om dette da en af skribenterne går meget op i sport, træning og kroppen.

Jeg har ingen hjemmeside, da jeg lige har startet servicen op, men jeg snakker dagligt med mine engelske partnere. 

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)