Ifm. med endnu en rekrutteringsannonce her i debatforummet på Amino - hvor man bliver spurgt om man vil tjene penge og bla-bla-bla uden at få noget som helst info som selskab og produkt, ja så ledte det mig på sporet af et interessant nyt produktsegment fra Nu-Skin, der på humoristisk dansk kaldes "rynkestrygejernet" - eller i egne termer "Galvanic Spa".
Se www.rynkestrygejernet.dk - og en film om Galvanic Spa - hvor Jan Jørgensen viser hvor let det er... og let ser det ud ;-) Link til Galvanic Spa filmen her
Produktet ledte straks mine tanker ind på fordums tiders Quorum (som jeg - guilty as charge - var en del af i starten/midt 90´erne) der havde noget der mindede lidt om i deres Dermalogics serie. Quorum er heldigvis eller måske snarere desværre en saga blot; der var lagt i kakkelen til alletiders forretningseventyr, som uheldigvis var ledet af en snu "lille pekingeser", Raymond Hung - en lidt for snu kinamand ;-)
Tjek omkring Galvanic Spa - de skal nok få langet en del af dem over disken!
Husker du Quorum? De mange underholdende alarmer - ikke mindst husalarmen der kunne registrere aktivitet, selvom den stod i køleskabet --- jo, det var tider dengang ;-)
Lasse Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Må desværre sige at jeg ikke kender nogen mænd der gider at stå så lang tid og fjerne rynker, video''en tog så lang tid at selv jeg blev for utålmodig med at se den færdig. Hvis man skal have fat i mændene skal det være noget man enten kan gøre imens man er i bad eller noget man kan gøre i bilen på vej til arbejde fx. når man sidder i kø .
Dato: 27-03-2007 08:54:59 Forfatter: Lougan Må desværre sige at jeg ikke kender nogen mænd der gider at stå så lang tid og fjerne rynker, video''en tog så lang tid at selv jeg blev for utålmodig med at se den færdig. Hvis man skal have fat i mændene skal det være noget man enten kan gøre imens man er i bad eller noget man kan gøre i bilen på vej til arbejde fx. når man sidder i kø .
Al respekt for produktet - men du har ret - det taget noget tid at stryge rynkerne væk - og den underlægningsmusik på video er samtidig ekstrem søvndyssende - MEN det tager ikke fakta ud af regnestykket: Tror de har begået et kanon produkt, som dels appellere til kvinder, men samtidig også det voksende antal mænd der gerne gøre noget mere for udseendet (det er jo ikke længere kun forbeholdt de fimset mænd).
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic