Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søger partner!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Designer søger partner!

Du bor sandsynligvis i Århus?
Du er designer, web-/grafisk designer, kunstner - gerne alle tre-fire?
Du kan en masse, i hvert fald en hel del, og vil gerne lave selvstændig virksomhed?
Du overvejer både grafisk design-virksomhed og produktion og salg af egne designprodukter?
Eller en af delene?
Du har en del flyvefærdige kompetencer og måske også flyvefærdige designs, der bare skal ud over kanten?
Du oplever måske at blive noget forvirret over idéer og muligheder indenfor iværksætteri, produktion og afsætning og går derfor i stå før mål?
Du mangler kort sagt en ditto-partner at sparre med, når der skal lidt turbo på handlekraft og beslutninger?

Hvis det så nogenlunde er dig, så er vi to af samme slags, og det tror jeg faktisk er et plus i denne sammenhæng.
Jeg er møbelarkitekt, men har især beskæftiget mig med grafisk design og web. Jeg er interesseret i:

- Virksomhed sammen med dig, hvor basis f.eks. er grafisk design til web og tryk
Evt. lokalefællesskab er selvfølgelig oplagt på sigt.

- Sparring, udveksling, inspiration og aktivitet vedr. vores egne designs. Det gælder handleplaner og muligheder, aftaler, ''deadlines'', virksomhedsbesøg og eksterne kontakter i det hele taget i forbindelse med fremstilling og afsætning osv. osv., herunder messer og evt. etablering af e-shop.
Mine designs er pt. især til boligtekstil (/sengetøj, badeforhæng etc.), papirvarer (/kort, plakater etc.), billedkunst (maleri og prints på lærred) - og i nogen grad møbeldesign.

Er du mit ''medstykke'' på et eller flere af disse områder, så send mig en mail!
Der er ikke noget så skønt, som når tingene udvikler sig i de rigtige retninger og ikke meget, der er værre end at spilde tid, evner og gode kræfter på tusind muligheder og nul resultater.

''Alder'' er et plus, er selv 44.

Glæder mig til at høre om dig og dine idéer, som er klar til at gå på vingerne og bare mangler noget god synergi!

Birgitte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)