Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: partnerskab eller andel i igangværende/ny virksomhed, cafe, bar eller lignende, men alt har interesse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mangler du en partner til din igangværende forretning, eller er du en ildsjæl, som har ideen, kompetencer og lyst til at starte en virksomhed (f.eks kok, opfinder, andet)

... så kan vi muligvis hjælpe hinanden. Jeg har forretningsekspertise, stort netværk og kapital, og har lyst til at være involveret i noget sjovt!

Kontakt mig med ideer!

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 08:26

Jeg tror du skal starte med at udfylde din profil lidt mere og eventuelt komme med nogen referencer inden der er nogen der hopper på der.

det virker lidt suspekt og jeg ville kræve nogen flere info inden jeg ville  bare tænke på at indgå en aftale.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:24

Har et online koncept i pipelinen og launcher i Hong Kong i oktober - Ekspansion til Singapore er næste naturlige skridt.

Kapital søges til dette - Oprettelse af salgskontor m.m i Singapore

Send mig mere info omkring dig selv - så kan vi starte en dialog

kapital behov 0,5-1,5 mio Dkk.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:30

Hej :-)

Jeg ejer en webshop med salg af hair extensions og mangler en investor til køb af tøj til varelager.

min webshop starter om en lille uges tid og hedder www.DulleShoppen.dk

Hvor mange penge, du som investor vil bruge, er helt op til dig, jeg kender markedet, og da jeg bestiller fra Asien med gode leverandører, er vi garanteret et godt salg. Jeg har samtidig fingeren på pulsen og ved hvad der rør sig.

Du er velkommen til at kontakte mig på Amino eller ringe/sms 60 22 36 39

mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:33

Har et handelsfirma, som er kommet i stærk medvind mht. ekspansion.

JP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)