Jeg hjælper danske SMV'ere med at komme i gang med eksporten. Betalingen kan enten være et lille fast beløb alle omkostninger inklusive + provision, eller ren provision. Foreløbigt har jeg en lille portefølje af produkter til følgende segmenter hvor jeg har noget netværk: - BtB industri - maskindelel til maskinbyggere, træ og mineindustri - Retail produkter til DIY (Gør det selv kæder) - Messe og Shop-in-shop designere Har du et produkt som du kunne tænkte dig at få bygget et forhandler netværk op omkring? eller bare øge salget i nogle markeder du ikke selv har overskud til at tage hul på? Pt er fokus på følgende markeder: Tyskland, (Benelux), Polen, Tjekkiet, (Slovakiet) og Ungarn Eller vil du bare gerne have en uforpligtende snak om eksport, strategi, valg af kanaler eller andet relateret til dit internationale salg? Så ring eller skriv - jeg er altid nysgerrig og klar til at komme med input... Michael Jensen +45 23 71 34 00 michael [at] 10plus10.dk www.10plus10.dk |
Hej Michael,
Jeg er færdig min skole Markefæringekonom i Niels Brock og jeg har erfaring in Eksport.
måske kan sammarbejde og jeg kan sell til sydeurope.
med venlig hilsen
Juan