Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taknemlighed haves, gode ideer søges :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har lidt problemer med at skaffe kunder til min nye side http://jobung.dk, og tænkte at I måske kunne hjælpe mig :). Det er jobportal for unge, hvilket der efterhånden er et par stykke af. Min side adskiller sig dog fra resten ved at være gratis for arbejdsgiverne at benytte. 

På forhånd tak

Lars

ps. jeg har lavet siden som et hobby-projekt, ikke for at tjene penge på det. Derfor regner jeg heller ikke med skulle poste en masse penge ind i projektet. Jeg søger altså ideer, der kan eksponere siden godt, men til en billig (eller helst gratis) penge :)

Er du ung og mangler arbejde? Besøg Jobung.dk :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 00:56
Hvor ung er ung ?

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:11

15-25 år (men har ikke tænkt mig at slette annoncer rettet mod andre aldersgrupper)

Er du ung og mangler arbejde? Besøg Jobung.dk :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:13

Nu søgte jeg tilfældigvis en ung  til noget skrivearbejde. Jeg har oprettet et indlæg derinde. 

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:39

sveskesaft:

Hej aminoer

Jeg har lidt problemer med at skaffe kunder til min nye side http://jobung.dk, og tænkte at I måske kunne hjælpe mig :).

Du kunne tage ud på skoler eller gymnasier og hænge plancher eller plakater op. Det vil ihvertfald skabe opmærksomhed :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 05:40

Jeg synes der mangler en forside som forklarer konceptet, da jeg som ny bruger ikke er helt sikker på hvad hjemmesiden går ud på.

Se evt. 99designs.com for inspiration.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:17
Dit link skal ind på jobnets linkindeks. kontakt alle skoler og få lagt link ind på deres hjemmesider via studievejleder. god vind

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:23
ja og så skal jo have en kritisk masse af Jobs. Du kan ikke forvente nogen firmaer gider lægge Jobs på en portal hvor der et job. Hent Jobs fra jobnet evt. eller lav aftale med jobindex om at hente deres og få evt penge pr klik du generere af trafik. men uden Jobs gider firmaer ikke.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01

hav en høj passion bloggen på egen side om emmet , dagligt gerne bloggen om emmet, for uden teksten findes side ikke i google og det skal gerne være unik vis skal højt op

vær aktive over alt og vil videre formidle side , vær en iværksættere der vil vise sin side hele verden fordi hjemmeside simpelthen er så god , derfor arbejder du med den.

Her lidt iværksættere ideer der kan sætte i gang i siden http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

Giv den med alt din iværksættere energi , så skal der nok komme gang i siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)