Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen mobilserver

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Iværksættere og eksperter

Jeg ved godt emnet har været oppe, at vende en del gange her på siden.
Alligevel vil jeg være så fræk at stille et par spørgsmål dertil .

Jeg skal have opsat egen SMS/mobil-server, hvor jeg skal være i stand til, at udsende SMS-beskeder med nyheder, og kampagnetilbud.
Databasen rummer >10.000 personer(flere forventes), og jeg har brug for at sende lige fra 1-15 beskeder ugentligt til hvert medlem. Nogle gange mange beskeder ugentligt, og andre gange væsentligt mindre.
Hvordan skal jeg håndtere denne opgave, og hvad ville være bedst for mig, at få opsat og hvilke muligheder er der?
Har selv en programmør som kan hjælpe mig med det tekniske. Alligvel ville det være absolut fordelagtigt med evt. guides, som kunne ligge rundt omkring på nettet, da min programmør ingen erfaringer har med sådanne opgaver.
Samtidigt ville det være praktisk med lidt info omkring hvilke priser jeg kan forvente?

Håber i er nogle der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:26
Jeg sender selv flere tusinde sms´er hverdag, og vi har stor erfaring både med udbydere og implementering af løsningen, så vi kan godt hjælpe dig.
Tilmeldt 19. Nov 05
Skrevet kl. 14:28
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 14:39
Ved ikke om jeg misforstod dig, men jeg har ikke brug for en "mellemmand", det er meningen jeg selv skal stå for det.

Tilmeldt 19. Nov 05
Skrevet kl. 14:48
hehe, Jeg har skam heller ikke tænkt mig, jeg skulle være mellemmand, ville bare hjælpe dig med at finde den bedste udbyder til dit forbrug, osv.

Jeg kunne godt skrive nogle standard ting her, men det hjælper dig jo ikke, så ville hellere finde den løsning som passer dig bedst når jeg kender lidt mere til det hele.

Mail: Rasmus@netdevelopers.dk       

MSN: Rasmus@netdevelopers.dk       

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:56
Tilmeldt 19. Nov 05
Skrevet kl. 15:07
Alt for dyrt, kan bruges til mindre services, som ikke sender ret mange sms´er

Til store løsninger skal man gå direkte til dem som ejer "1231" eller en af de andre, da virksomheder som RGM bare er resellers, og giver ingen mening at betale mere pr. sms når ens forbrug er så højt.

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:31
Har du noget kontak info til "1231" har prøvet på google men kan sgu ikke finde noget ?
Tilmeldt 19. Nov 05
Skrevet kl. 15:58
1231

Ejes af SMS A/S - www.smsas.com, men de tager normalt ikke direkte kunder ind, kun rigtigt store kunder. og denne koden bliver mest brugt af responsfabrikken og Unwire, som er nogle af DKs største gateway udbydere.

1919

ejes af TGE og her er en liste over deres distributører - https://www.comsms.dk/Forhandlere

jeg ville en af følgende distributører:

Computopic.dk - Noget af det billigste du kommer i nærheden af

Wirelessfactory.dk - en af DKs største distributører, kun få år gammel, virkelig stormet frem på alle fronter....

Befree.dk -  DKs største Bulk sms distributør

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 17:37
Så jeg kan ikke komme udenom en af disse retailers?
Jeg kan ikke banke min egen server op og styre det derfra?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)